ik voel me een beetje raar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladypink, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    zoals jullie misschien hebben gelezen over mn voorgeschiedenis moet ik 4 okt naar de GYN nu heb ik vanaf vorige week maandag last van moeheid je wil het niet weten kan de hele dag en nacht wel slapen dat is nu sinds gister weer een beetje goed maar ik heb ineens ook supergevoelige tepels en voel me gewoon anders ook duizelig en klunzig alles valt uit mn handen...zwangerschaps symptomen?
    ik weet het niet door dat ik niet regelmatig ongesteld ben sinds 20 aug niet meer gweest kan ik er geen peil op trekken maar we hebben tijdens het medicijn gebruik gewoon weer condoom gebruikt dat moest
    we hebben vanaf 1 sept ongeveer weet de dag niet meer onbeschermde sex gehad.
    Ik heb vandaag getest en niks ben ik dan te vroeg?
    en moet ik weer testen en zo ja wanneer?

las net op een vorig topic dat je ook als je blaasontsteking een teken kan zijn van zwangerschap nou hier is die klacht ook aanwezig en heb vrijdag plas ingeleverd en de HA zei viel wel mee veel drinken hoef geen medicijnen.

2. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Nog zo'n nachtbraker! Meid het is heel erg vervelend al die onzekerheid!
    Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt!

3. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    En nog een!
    Jeldou bijna nog twee daagjes jij :)

Pink wacht het het best nog even af! Succes

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    vanochtend helder brui8n bloed en vannacht zo'n zere tepels kon dr gewoon niet van slapen net alsof er meerdere naalden in waren gezet

Deel Deze Pagina