Frustrerend he Ik durfde gister en vanmorge niet eens te testen hihi bang voor een (nog)negatief resultaat na zondag Dus vandaag ga ik heeeeeel veel afleiding zoeken en morge testen Pff afwachten.... Ik hoop ook voor jou een positieve test
Hmzz 6 dagen overtijd en nog niets te zijn geeft niet veel hoop... De wonderen zijn de wereld nog niet uit, succes met wachten!
Hey meid Dit is mijn test, had hoop opgegeven en wilde hem weggooien na n kwartier Wel erg vaag streepje voor overtijd zijm he? Zou het n indroger zijn? Liefs Wat vervelend die onzekerheid he
Het kan wel als je late eisprong hebt gehad ik had deze ronde 7dagen later eisprong, enkel door middel van temperatuur weet je jou eisprong zeker
Dankje voor je reactie dat is mijn hoop nog omdat ik mijn ei niet precies weet Maar vind jij dit een indroger test of niet? De ene zegt dat je geen indroger kan hebben de andere weer wel Dit is wel de duidelijkste tot nu toe, de rest was echt wit Liefs
Nou ik kan met jullie mee praten... Ben nu 2 dagen overtijd, vanochtend getest maar helaas negatief... Ik heb m'n ei duidelijk gevoeld 6 oktober, had toen ook mijn slijmpiek en temperatuur is sindsdien gestegen. Afgelopen weekend de (late) innesteling gevoeld denk ik... Maar helaas geen positieve test om het te bevestigen... Vrijdag/zaterdag nogmaals testen denk ik als ongi uitblijft... Vreselijk he die onduidelijkheid!!!
Heel vervelend he Ik hoop voor jou ook goed nieuws ik duim voor je Je hoort het vaker hoor dat vrouwe best laat positief testen Alleen word je zo onzeker van vrouwen die al vijf dagen vantevoren een vette streep hebben
Of je hebt nu pas je eisprong dus een uitschieter. Hoor ik ook erg vaak en dan reageer hij dus zo licht .
Ja dat zou ook inderdaad kunnen. maar waar komen die druppels bloed dan vandaan de 8e en 11e? Ik weet het niet hihi , ik voel me wel echt zwanger maar ik realiseer me dat je je lichaam echt voor de gek kan houden Liefs
Ik kan ook met jullie mee praten .. Meestal tussen de 25 en 28 dagen m'n nod. Vandaag is dag 28 geen ongi en geen positieve test. Maar nog niet met ochtend urine getest dat ga ik morgen ochtend doen... Ahhhh kan niet wachten