nou deze ochtend weer een test gedaan weer niet , ik begin nu wel heel onzeker erover te worden hoor. ben benieuwd wat de dokter morgen zeg als ik bel.
gister avond toen ik in bed lag zo misselijk geworden dat ik moest overgeven weer een teken of is het omdat ik me te druk erover maak.
Iedereen kan wel eens een uitschieter qua cyclus hebben.Je weet niet wanneer je eisprong was,dus alles kan nog.De huisarts hierover bellen heeft geen zin...en een bloedtest al helemaal niet.Bij een zwangerschap zal een urine test positief zijn,dat is nu niet zo.Dus je bent nu niet zwanger.Maar wat niet is kan nog komen,heel veel succes!
Symptomen krijg je van hcg,dat heb je niet,dus dit is geen teken van een zwangerschap.Waarschijnlijk gewoon een griepje,dat heerst,of je maakt je inderdaad te druk hierom.
Vanochtend de assistent aan de telefoon gehad die vond het ook raar, dus krijg waarschijnelijk een bloedtest maar me dokter beld nog tussem 12 en 2
Hallo bianc Wat enorm vervelend dat de testen wat anders aangeven dan je lichaam aangeeft. Ik zit helaas in zelfde schuitje.. Officieel gezien nu 6 dagen over tijd.. Laat je weten wat de Ha zegt?
Ben het niet helemaal met je eens Pipo! Ik ben 1 van de uitzonderingen waarbij m'n tweede zwangerschap amper een positieve test had. Sterker( had bij 6 weken pas een positieve test en was toch echt zwanger dmv een cryo. Enkel de bloedtest was negatief. Was een hele bijzondere gewaarwording en komt zelden voor zei de arts. Heb toen elke dag met tig testen getest, maar bij dus 5+6 ineens een positieve test en die knalde ineens. Was heel bizar!
Hoi Biiancc, al wat meer duidelijkheid? Ik snap dat het misschien vervelend is om te horen maar ik vrees ook dat Pipo gelijk heeft...Als ik me miet vergis weet je toch ook niet precies wanneer je de eisprong hebt gehad..die kan dus ook later zijn geweest of zelfs nog moeten komen (zou wel heel lange cyclus zijn maar ja). Denk dat er niets anders op zit dan wachten helaas...
Nee ik weet niet wanneer me eisprong is geweest, het zou best kunnen dat ik niet zwanger zou zijn dat hou ik ook in me achterhoofd maar dan zou ik gewoon willen weten waarom ik niet ongesteld word. Helaas is mijn dokter me vergeten vandaag of ze moeten nu nog bellen maar dat denk ik niet.
Hier dus een laat ei. Zaterdag avond is m'n ongi door gebroken. Gelukkig een einde aan die onzekerheid!! Ik hoop dat jij ook snel van die onzekerheid af bent Biianccc