Wat een spanning, moet dit even delen...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Druffia, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi dames,

Vorige week dinsdag heb ik mijn 5de terugplaatsing gehad...nu had ik mijn hoop al helemaal opgegeven , aangezien ik soms al behoorlijke knaltesten voorbij zie komen van mensen die 7 dagen na terugplaatsing al flink positief testen en ik bij mij was het dinsdag helemaal wit.
    Woensdag hetzelfde verhaal...maar gisteravond zag ik de test van die middag liggen met een mega indroogstreep erop. (zie foto) Wilde eigenlijk al stoppen met de medicijnen...maar hierdoor begon ik te twijfelen.
    Nu heb ik zonet toch maar een kruidvat gedaan en nu zag ik binnen 2 minuten een 2de streepje verschijnen....hij is nog heel ver weg hoor... Ik twijfel nog om een early te halen, maar vind het weer zo zonde van het tientje... (het lukte niet op de foto's te uploaden vanaf de telefoon, ik besef me dat jullie misschien niks zien op de foto's, maar het tweede streepje staat er dus wel ;) )
    zou het nog kunnen? Wat denken jullie? het is al wel 9 dagen na de terugplaatsing van een blasto (5 dagen oud) Vind het zelf alleen zo lastig om te zeggen of het nu echt 14 DPO is, aangezien ik geen echte ovulatie heb gehad en alles kunstmatig is gegaan... daarnaast mag ik officieel zondag pas testen van het ziekenhuis.
    Maar zijn er ook mensen met 14 dpo die zo heel licht testen en waaruit toch een zwangerschap is ontstaan zonder miskraam?
    Ik moest dit even delen, besef me heel goed dat morgen het streepje misschien wel weer weg is. Maar je houdt toch altijd hoop...

Bijgevoegde bestanden:

• action.jpg
      action.jpg
      Bestandsgrootte:
      127,5 KB
      Weergaven:
      394
    • kv.jpg
      kv.jpg
      Bestandsgrootte:
      111,9 KB
      Weergaven:
      455
    • kv bw.jpg
      kv bw.jpg
      Bestandsgrootte:
      180,3 KB
      Weergaven:
      365
  2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik zou zeker het advies van het ziekenhuis in gedachte houden en doorgaan met je medicijnen en zondag opnieuw testen. Ik ga voor je duimen, hij is je gegund!

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Toen ik lichte streepjes had 14DPO zat het bij mij niet goed, maar dat is bij iedereen anders dus ik hoop dat je zondag een mooie knaltest in je handen mag houden.

Ik zou ook zeker nog niet stoppen met de medicatie

4. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Heel spannend, ik zie het ook. Ik duim voor je dat je later in de week een mooie test in handen hebt. <3

5. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Dankjewel meiden! Kan nu toch niet meer doen dan afwachten. Ben benieuwd naar morgen!

6. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Een 5 dagen oude blasto plaatsen ze terug 5 dagen na eisprong.. en nu 9 dagen na tp is het idd 14DPO

Hij is licht, maar ik zou toch nog even door testen hoor, wellicht een late innesteling!

Ik duim voor je!

7. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    ik zie iets heel lichts
    ik hoop het zo voor je dus ik blijf duimen draaien
    en hoop je zondag een knaltest hebt

8. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ik zie zeker wat op je KV test. Zeker licht voor 14DPO maar ik testte ook zo licht op 15 DPO en gewoon een goede zwangerschap. Sommige knallen gewoon niet. Ik ben dan wel natuurlijk zwanger dus iets meer variatie mogelijk in mijn DPO natuurlijk.
    Ik hoop voor je!!! Nog niet stoppen met je medicijnen iig!!

9. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik lijk ook wat te zien. Spannend

10. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik zie op je kv ook wat! Ik zou toch de predictor early kopen. Deze zijn echt superfijn en duidelijk ( resultaat is nu 10mnd :D, ik had op action zo'n zelfde streepje en op de predictor duidelijk ) vergelijk jezelf niet met andere hoor. Er zijn zoveel omstandigheden. Het zh geeft niet voor niets aan zondag. Dus ren naar de winkel, scoor die test en probeer hem! Anders blijf je de hele dag gissen en continu naar de testen staren. Veel succes en duim voor je hoor!!

11. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Bedankt allemaal voor de reacties :D zal morgen weer een update geven.
    Had nog getwijfeld over de early maar heb het niet meer gehaald in de winkel.

12. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hou het bij dezelfde test (k2v5 zou ik doen) dan kan je vergelijken

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik ziet helaas niets maar zou niet zomaar stoppen met je medicatie. Hopelijk zie ik het verkeerd en heb je morgen een mooi oplopende test

14. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Ik zie m ook!
    Zal voor je duimen meid!

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik ook! Morgen of overmorgen weer testen! :)

16. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zie ook wat! Spannend zeg, hopelijk morgen een duidelijkere test!

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik zie hem op de Kv ook! Spannend hopelijk morgen een duidelijker streepje

18. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Grrr helaas nu is hij amper meer te zien... erg jammer , zo gaat het nu dus elke keer. Elke ronde wel een moment waarop een streepje zichtbaar is en dan na 1 of 2 dagen weer foetsie :(

Deel Deze Pagina