hallo wie kan mij helpen. ik ben nu 5 dagen overtijd en heb toen ik 2dagenovertijd was een zwangerschapstest gedaan die was negatief gisteren heb ik er weer 1 gedaan en die gaf ook aan negatief. wat moet ik nu doen wachten en volgende week weer een test doen of moet ik naar 7 dagen toch maaar naar de dokter gaan. weet iemand anders of het ook wat anders kan zijn dan zwanger. al vast bedankt en ik hoop op een antwoord. groetjes chantal
heb je miss stress want dan kan je menstuatie ook op zig laten wachten. dat had ik een paar jaar geleden was twee wekovertijd door stress. en na die twee weken werd ik ongestel, ik heb ook een keer een mestruatie overgeslagen. maar ik ken ook iemand die pas na twee maanden posi teste. dus alles kan en hoe lang ben je bezig en heb je al kinderen?
ik was vorige maand ook 5 dagen overtijd en toch ongesteld geworden... maar idd, hoelang probeer je al zwanger te raken (probeer je dat uberhoupt)
Alles kan nog, ik was 2 maanden geleden 12 dagen overtijd, daarna gewoon nog ongi geworden, maar hoor ook mensen die pas na 3 weken positeif testen, dus ja alles is mogelijk, gewoon afwachten dnek ik
Ik zou nog even afwachten. Wellicht word je nog ongesteld. De dokter kan er denk ik ook niet veel aan doen. Die zou ook zeggen afwachten. Sla je een hele cyclus over met je menstruatie zou ik wel naar de dokter gaan. Succes met afwachten.