Positieve test? Wanneer nu klussen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tilleke, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden! Al sinds afgelopen donderdag last van krampen en steken. Al die dagen nog geen positieve ovulatietest gehad. Nu vanmorgen getest (2e ochtendurine) en zie afbeelding. Kan ik deze als positief zien??
    Vanmiddag niet meer kunnen testen ivm werken. Net thuis gekomen nog een keer getest en toen was de streep weer een stuk lichter.
    Zal het toch mijn piek zijn geweest??
    Wij hebben nu zaterdag ochtend en gisteren avond gesekst. Voor de zekerheid vanavond en morgen ook nog een keer doen??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,6 KB
      Weergaven:
      7
  2. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het vanavond zeker nog een keer proberen!

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hier nog foto van de testen van afgelopen dagen en van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,1 KB
      Weergaven:
      10
  4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hier zit echt geen positieve bij.Nog even doortesten...succes.

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nee deze is nog niet positief. Hij hoeft ook niet op te lopen maar kan ook zo ineens over een paar dagen knallen.
    Doortesten dus!

6. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hmm oke..had hem ook vergeleken met vorige maand en toen was die net zo donker en toen ook zelfde tijd getest en blijkbaar toen wel mijn piek geweest want werd circa 14 dagen later ongesteld..
    Misschien heb ik niet zulke knallers?
    Je ziet het op de foto niet goed maar in het echt ziet hij er wel zo goed als even donker uit als de controle streep

7. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Net weer getest met 3e ochtend urine!
    Nu wel een knaller toch? Alleen nu hebben we de afgelopen dagen al best wat geklust..(vrijdag, zaterdag ochtend, zondag en gisteren avond;)
    Wat is wijsheid? Vanavond nog een keertje voor de zekerheid of zal dat niet goed zijn?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,6 KB
      Weergaven:
      5
  8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgens mij mag je ovutesten niet met ochtendurine doen? maarre ik zie dat je pas bezig bent, waarom niet gewoon klussen wanneer je er zin in hebt? :)

9. Voila

Voila Niet meer actief

3e ochtendurine is prima hoor! Hartstikke positief. Ik zou het nog eens gezellig maken vandaag of morgen!

10. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Klopt geen ochtendurine maar als je al een paar keer hebt geplast kan dat toch wel lijkt mij..

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ja ok, dat lijkt het me ook niet meer onbetrouwbaar idd. heb ze hier op het forum nooit donkerder gezien, dus have fun zou ik zeggen ;)

12. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Ik zou vanavond of morgen nog een keer gezellig maken voor de zekerheid, aangezien je eitje nu waarschijnlijk springt binnen 24-48uur. Mocht dit niet lukken dan ligt er nu al wel een voorraadje klaar. Succes!

Deel Deze Pagina