5 dagen poep met slijm

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cheverin, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheverin

Cheverin Lid

29 dec 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mijn dochter van 6 maanden poept al 5 dagen lang met slijm, soms komt er alleen slijm als ik haar zie drukken, heb haar zaterdag naar seh gbracht, toen zei de dokter dat ze diarree heeft en heeft haar diosolwater meegegeven. de dokter zegt dat het kan liggen aan de melk die ik haar nu geeft. Ik ben namelijk pas begonnen met het geven van nutrilon 1 naar 2. Toen ze nummr 1 gebruikte had ze nog nooit zoveel gepoept met slijm, ik ben echt ongerust. gisteren weer num 1 gegeven n ng steeds poept z met slijm.naast het poepen met slijm, is ze ook echt warm, dus fris ik haar telkens. de vraag is nu: is het wel diarrea?? Duurt het zo lang?? Heeft iem dit ook ervaren?? Vandaag weer naar de huisarts voor observatie :‘‘((

2. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Mijn zoontje heeft dit sinds vandaag allemaal slijmklontjes groenig door zijn ontlasting... maak me nog niet echt zorgen verder is hij normaal . Ik lees even mee!

3. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Ben je al weer bij de huisarts geweest? Onze dochter (iets ouder) heeft net ook dagenlang diarree gehad, soms slijmerig en groen, soms gewoon bijna water. Ik denk nu aan buikgriep, want hoor dat om ons heen nu ook al een paar keer bij anderen. Ze heeft ook overgegeven en had flink koorts, geen eetlust, etc. Wat is hetbeeld verder bij jouw kindje? Koorts, overgeven, lusteloos?

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier vaak een week slijm en daarna een tand

En als je kind het warm heeft misschien te warm gekleed. Mijn jongste had vaak korte mouwen. De oudste eigenlijk nooit

5. Nati

Nati Niet meer actief

Mijn dochter poepte slijm wanneer ze heel erg verkouden was. Ze poepte dan als het ware het snot mee uit, omdat ze haar neusje nog niet kon snuiten en het dus doorslikte. En ja, dan moet het ergens weer uit komen.

Wat heeft de ha gezegd?

Deel Deze Pagina