Werkt een ovu test voor iedereen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Romaira, May 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    Mijn vraag is eingelijk zoals t topic aangeeft, werkt een ovu test voor iedereen ?

Ik ben nu 5dagen aan het testen , de eerste dag alleen controle streepje de dagen erna zeeeeeeer licht streepje te zien. ( testen zijn van zw&k )
    Ook ben ik deze maand met tempen begonnen en heb gister een daling van 0,3 gehad die vandaag weer die zelfde 0,3 omhoog schoot , wat mij doet dus denken dat ik gister me ei had....

Iemand een antwoord ?

Liefs romaira

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als je een 2e zeer licht streepje hebt komt je eisprong er nog niet aan

De teststreep moet echt knallen en even donker of donkerder zijn dan de teststreep, dan springt je ei binnen 24-48 uur

Als je ovutest negatief was kun je er wel vanuit gaan dat je ei nog niet geweest is

Rond 12.00 is de LH piek altijd op z'n hoogst, en kin je dus het beste testen

Bij een cyclus van 28 dagen moet je beginnen met testen vanaf dag 11, bij 29 dag 12, etc

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    Dank je wel !
    Ik zit vandaag op dag 12 . Heb wel een wisselende cyclus varieert tussen 26/27/28 dagen meestal heel enkel eens 25 of 29 .

Je denkt dus wel dat er een lh piek vast te stellen moet zijn ?

Share This Page