Beste lezer(essen) Ik ben een meisje van 23 en ik zit in een bijzondere, maar onzekere situatie. 2 weken geleden heb ik onveilig gevreeën met mijn vriend. Een beetje dom maar het is wat het is. Dit was op een Zaterdag. Op Maandagmiddag werd ik ongesteld, niet zoals normaal, ik was maar 4 van de normaal gesproken 6 dagen (voor mij) ongesteld en de 4de dag was er bijna geen bloed. Ik dacht omdat ik ongesteld was geworden, ik niet zwanger zou zijn. Een week later (afgelopen Maandag) werd ik misselijk wakker.. ik ben de hele afgelopen week misselijk geweest en erg moe. Ook had ik wat steken in mijn onderbuik. Gisteren heb ik een test gedaan, al weet ik dat die pas over anderhalve week zou kunnen werken... Hij was positief... Is die test nou niet betrouwbaar of zou ik echt bevrucht kunnen zijn 3 dagen voor dat ik ongesteld moest worden?? Ik ga morgen sowieso even langs de dokter, maar ik blijf er maar over nadenken. Een baby zou niet onwelkom zijn, maar ik zit wel midden in een studie HBO :S Dus het gaat niet uit mijn hoofd. Omdat ik nu dus nog maar 2 weken zwanger zou zijn is mijn vraag of er iemand een idee heeft.. wie o wie kan mij hier mee helpen?
Als de test positief is (met een roze 2e streep), dan ben je inderdaad zwanger. Veel succes, ik begrijp dat het niet het ideale moment is, maar het komt wel goed. Heb vertrouwen.
3 dagen voor je menstruatie bevrucht zal dan waarschijnlijk niet.. waarschijn lijk al eerder... Je zegt dat je het onveilig deed?? was je de pil vergeten?? dan kan nl je bloedverlies ook komen omdat je een tussentijdse bloeding had ivm het vergeten van de pil... dit is dan geen menstruatie... Hoe dan ook.. een positieve test zegt genoeg.. GEFELICITEERD!!!...
De kans dat het van die 3 dagen voor je menstruatie komt is idd wel heel erg klein. Maar ja het kan wel en ik neem aan dat je ook wel op andere dagen gevreen hebt. Ik zou zeker eerst nog een testje doen om te kijken of die ook positief is en dan ook bij je vk aangeven dat je niet zeker weet sinds wanneer je zwanger bent zodat je eerder een echo kan krijgen, het kan goed zijn dat je wat verder bent dan je denkt. Je kan normaal gesproken ook gewoon studieverlenging krijgen of zo toch. Als je (jullie?) er achter staan dan komt dat allemaal wel goed. Gefeliciteerd.
Hoi allemaal, Bedankt voor de reacties! Ik snap jullie reacties dat ik misschien al langer zwanger zou kunnen zijn,, maar mijn vriend was net terug van een vakantie van 2 weken..Daarnaast hebben we nog maar kort een relatie, net 4 maanden.. En ben ik pas (weer) begonnen met de pil. Morgen ga ik nog een test doen en dan zie ik wel verder. Maar inderdaad, een positieve test liegt niet
ow dan kan het zijn dat je niet zwanger bent, zelfs mannen testen positief met Predictor. Als je meer zekerheid wil dan moet je even naar het KV gaan en daar 2v5 halen of evt een CB+ test. s6!
ik heb idd ook positief getest met predictor. En was toen toch echt niet zwanger!! Nog eventjes testen met een ander merk! de kans dat je zwanger bent lijkt me heel klein.
Dat ga ik ook doen morgen De winkels zijn nu overal dicht.. Maar hoe kan ik dan zo misselijk en moe zijn?
Tja dat kan van alles zijn. Vraag hier aan de meiden die bezig zijn zwanger te worden maar eens wat ze elke maand rond hun menstrustie voelen... Je lichaam kan je zo voor de gek houden.
hai hai ben het eens met wat de andere dames hier zeggen., de predictor..pffff die zouden uit de handel gehaald moeten worden zo ontbetrouwbaar dat die krengen zijn. de k 2v5 zij veel beter dus zou die dan maar proberen. succes met het testen en hoop dat je het ons nog even laat weten. groetjes!!
hoi dames Nee ik heb geen foto helaas Maar er kwam eerst een streep in het grootste rondje waar een 'T' voorstond.. en paar minuten later kwam er een streepje in het rondje waar de 'C' in stond. Ik laat het morgen zeker wel even weten Ik waardeer alle reacties/hulp van jullie!
hey meis, het kan best zijn dat wat jij dacht je menstruatie zou zijn een innestelingsbloeding was. (3 dagen na jullie gemeenschap) waardoor je nu dus positief test. Hoor inderdaad veel slechte verhalen over de precictor. Was de test heel duidelijk? Omdat je ook zegt dat je dus eerst een streep in het T vakje zag staan? Dit is namelijk het testvakje, vaak komt hier pas als tweede een streepje en eerst in het C vakje (controle vakje) als dit echt zo was, denk ik inderdaad dat je al over veel HCG beschikt en je dus zwanger bent, niet pas 2 weken, dan moet je dus tellen vanaf je laatste menstruatie, niet de 3/4 dagen wat je dacht dat je menstruatie was, maar de menstruatie hiervoor. Doe zowieso nog een andere test morgen de kv. 2 v 5 is die ook posi, dan ben je dus echt zwanger. En denk ik echt dat je ongi een innestelingsboeding was. succes meid, ben benieuwd!!
Als je morgen met een ander merk zw-test ook positief test, vermoed ik dat je minimaal 1 maand langer zwanger bent (dus dat je al verder bent). Je kan, denk ik, niet zo kort op een bevruchting een positieve test hebben. Hoe dan ook, als het raak is: gefeliciteerd.
Ja ik heb na dat al wist dat ik zwanger was nog een paar keer getest en ik was al best ver overtijd toen ik ook idd meteen een test streep kreeg en daarna pas een controle streep (alleen niet pas een paar minuten later), daarvoor is dat duidelijk andersom. Dat je van alles voelt zou eventueel ook kunnen komen door het beginnen met de pil. (en het warme weer ) spannend meis