Dit is mijn test van vanmorgen. 9 dagen na de iui. Wat denken jullie? Krijg hem niet beter op de foto.
Dat denk ik ook, vooral op 9 dagen na IUI. Oh, ik hoop het heel erg voor je, zeker als het niet vanzelf gaat, zal het zo verschrikkelijk spannend voor je zijn.... Succes! Liefs, Mrs Hair
btw: Het is niet eens écht tuurwerk, en zoals je zegt, krijg je hem niet goed op de foto... Spannend hoor...
oooo meiden ik vind het zo spannend! Haha moet lachen en huilen tegelijk! Hij is live inderdaad duidelijker als op de foto. Alvast super bedankt voor het kijken!
Ik zie hem ook hoor! Nog wel licht maar een streep is een streep! Hierbij alvast een voorzichtige felicitatie!!!
Ik zie ook echt een duidelijk tweede streepje!! Heb je geen pregnyl gebruikt waardoor hij positief kan zijn??
@jem1979, nee ik heb niks van hormonen gebruikt iui in eigen cyclus. Ben zo blij dat jullie hem ook niet, dacht al dat ik gek aan het worden was haha. XXX Liefs
Ik zie ook een licht 2de sptreepje, wat spannend meis, duim voor je dat je over 2 dagen een duidelijkere test in je handen mag hebben!!
Bailey in dat geval zeg ik van harte gefeliciteerd!!! Bij mij was hij ook al 5 dagen voor nod licht positief en de kleine meid wordt volgende week alweer 2 jaar!!