heb je al eens zolang zonder je kleintje gezeten? zo ja hoe beviel dat je. zo nee dan zou ik eerst kieen voor een hotelltje in nederland. mijn moeder heeft vanaf zaterdagavond tot gisterenavond opgepast... mijn mannetje en ik zijn uit eten geweest, maar ik miste Dano wel heel erg. dus ik zou nooit gaan zonder mikjn kind, daarentegen vind ik venetie niet geschikt voor zon kleintje. ALs Dano ouder zou zijn ong 1,5 dan wil ik wel eens een paar dagen zonder hem weg.
ik zou haar bij oma brengen even lekker met je mannetje een paar dagen er tussen uit is ook wel eens fijn maar meid doe waar jij je goed bijvoelt!
Als je kleintje nog in een draagzak past, zou ik zeggen; meenemen. Lukt dit niet meer is het praktisch bijna niet mogelijk om naar Venetiƫ te gaan. Het bestaat zo ongeveer alleen maar uit trappetjes en bruggetjes wat met een wandelwagen of buggy niet te doen is. Het is er niet eentje maar echt honderden! Mijn man komt er van daan, wij zijn er nog weer geweest in september, maar het is niet te doen met de kinderwagen. Dus praktisch gezien zou ik het je sterk afraden om je kleintje mee te nemen. Veel plezier want het is er vreselijk mooi! Ciao, Giovanni Bianca & Elia
Meenemen of niet gaan... achterlaten zou ikzelf nooit doen, zeker niet op die leeftijd. Mijn dochter is bijna 2,5 en moet er zelfs niet aan denken zonder haar weg te gaan.
Ik persoonlijk zou haar meenemen. Ik kan niet zolang zonder Lieve en daarbij hoort Lieve bij t gezin en vindt ik het fijn als ze meegaat. Dus ik zou haar meenemen als ik in jou situatie zat