Was dit een innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NoelleNoelle, 18 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoelleNoelle

    8 apr 2019
    24
    6
    3
    Vrouw
    Goedemiddag!

    Gisteren had ik bij het afvegen 3 druppeltjes bloed, zonder stolsels oid, maar alleen wat donkerroze bloed. Ik dacht dat zal mijn menstruatie zijn, maar vervolgens is er niks meer gekomen en voel ik ook geen ongesteldheidskrampen. Wel wat andere kleine steekjes meer onderin mijn buik. Ik heb het idee dat ik op 6 of 7 november mijn ei heb gehad...

    Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Het was wel vrij helder van kleur, dus niet bruin... Ik weet dat ik even moet afwachten nu, maar ben benieuwd of andere mensen een vergelijkbare innestelingsbloeding hebben gehad?
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.127
    113
    Vrouw
    Hoe zeker ben je van je ei? Ovulatietesten gebruikt of getempt of? Innestelingsbloeding zou kunnen. Ovulatiebloeding kan ook als je niet zeker bent van je ei; dan wordt je wel later dan je denkt ongesteld wsch deze maand. Maar het kan soms ook zonder reden...
     
  3. NoelleNoelle

    8 apr 2019
    24
    6
    3
    Vrouw
    Ovulatietesten gebruikt :) dus ik weet wanneer mijn piek was, niet zeker van mn ei maar gemiddeld gezien kan ik dat adh daarvan dus inschatten. Denk daarom zelf dus niet een ovulatiebloeding! Maar dat het iets is zonder reden kan inderdaad natuurlijk altijd.
     
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.127
    113
    Vrouw
    Oke dan zal het idd wsch geen ovulatiebloeding zijn. 24-48u na je piek is dan je eisprong geweest. 100% zeker weet je dat niet helaas omdat je dat alleen met tempen met zekerheid kan zien.
     
  5. NoelleNoelle

    8 apr 2019
    24
    6
    3
    Vrouw
    Ja precies. Nou ik gooi er over 2 dagen maar een testje tegenaan haha. Ik zou afgelopen zondag dan ongeveer op dag 11 na ovulatie zitten... weet niet of dat te laat is voor eventuele innestelingsbloeding.
     
  6. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.127
    113
    Vrouw
    Volgens mij kan dat wel... Ligt er natuurlijk ook aan wanneer de innesteling was.
     

Deel Deze Pagina