Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Ik heb een LF van 10 dagen en zit momenteel op 12dpo...Voor de eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil. Gisteravond wat cremekleurig slijm gehad dus ik dacht dat het ging beginnen. Ik heb dat namelijk altijd 2 dagen voor mijn menstruatie, dan krijg ik oud bloedverlies. Maar het bleef bij een keer gisteravond en vandaag de hele dag niks.....Ik heb dan ook een KV2V5 gehaald en twijfel of ik deze vanavond al kan doen of moet wachen tot morgenvroeg. Omdat ik wel mijn NOD voorbij ben, maar natuurlijk nog "maar" (voor mij is het al heel wat!!!) Op 12 dpo zit.. Wat ook meespeelt is dat wij sinds juli in de MMM zitten vanwege heel slecht zaad van mijn vriend. Spontaan zwanger worden ging heel erg lastig worden zeiden ze in het zk, vandaar dat ik beetje huiverig ben om te testen.. Kan het me haast niet voorstellen dat het wel spontaan kan lukken.... Dus even in het kort: 12 dpo, 2 dagen over tijd, vanavond testen of wachten tot morgenvroeg? En als ik wacht tot vanavond, hoelang moet ik dan van te voren niks drinken? Heel erg bedankt!!!
Twee uur niks drinken en plassen en er dan voor gaan. Als je altijd een lf fase hebt van 10 dg zou ik een poging wagen
Ja ik heb een keer in 14 rondes een Lf gehad van 12 maar toen had ik wel 2 dagen al oud bloedverlies... En nu nog steeds niks.. De rest was max 10 dagen....
Wat lief zijn jullie allemaal..... Ik hoop met heel mijn hart dat we morgen goed nieuws hebben om de dag mee te beginnen.......
Ik geloof dat ik niet goed word...... Test is nu 2 min oud en niks turen..... Gewoon een streep...........
Whaaa, ik zei het gisteren tegen je!!!! Super! Gefeliciteerd, net voor de extra hulp! Dat zijn de mooiste!