Vandaag kreeg ik mijn bestelde tests binnen van Zwanger&Kids, deze kun je 6 dagen voor NOD gebruiken... De test was negatief, maar... heb niet met ochtendurine getest... is er nog hoop, of kan ik ervan uitgaan dat test goed aangeeft? Wie heeft ervaring ?
Ik teste met zwanger en kids testen 3 dagen voor NOD nog negatief terwijl, terwijl kv2v5 al een duidelijk streep aangaf. Dus ja als je zo vroeg voor NOD test is er altijd nog hoop op een positieve test.
teste met kruidvat 2v5, 5dagen voor NOD negatief en 4 dagen voor NOD duidelijk positief, dus ik zeker nog hoop!
Ik testte met die uiterst gevoelige van Z&K 5 dagen voor NOD al vrij duidelijk positief. De gewone van Z&K en de kruidvat heb ik op hetzelfde moment gedaan, omdat ik nieuwsgierig was of die uiterst gevoelige nou echt zoveel gevoeliger was en dat bleek wel zo te zijn. De gewone van Z&K was 5 dagen voor nod nog negatief en de kruidvat heeeeeeeeeeeeeeel vaag. Maar goed, per vrouw verschilt het geloof ik wel hoe snel en hoeveel je HCG aanmaakt, dus er is nog zeker wel hoop voor je denk ik!
Tuurlijk is er hoop! Je moet helemaal niet voor NOD testen, dat maakt alleen maar onzeker. Gewoon nog even een paar dagen geduld... (al snap ik dat dat moeilijk is)
Ja die 5 dagen voor NOD was met ochtendurine.. en nog negatief.. een dag later duidelijk positief met middagurine, dus zegt niks
Ik ben echt de moed een beetje verloren. Wil je even vertellen hoe het bij jou precies ging... Ik heb de neiging om morgen weer met ochtendurine te testen, maar durf het eigenlijk ook niet....
Probeer ff af te wachten je maakt jezelf helemaal gek Zonde van al die test hahahahahahahah Ik heb maandags voor het eerst getest en op vrijdag (NOD) toen was tie positief maandag nog niks
en tussen maandag en vrijdag niet getest??? knap hoor! ik lees allemaal over lichte streepjes etc... ik zie niks en ik voel ook niks!! zucht....
ik teste met kruidvat 4 dagen voor NOD positief....terwijl de zogenaamde vroege testen tot 2 dagen na NOD negeatief aan bleven geven....dus JA er is echt nog wel hoop
Hallo, Ik zit op 11 DPO en had vanmorgen 2 omo witte testen (Matcare & Z&K de normale) Ik heb zo vroeg getest omdat ik vanmiddag naar de gyn. moet en omdat ik zo'n mooi temp kaartje heb. Verder heb ik juist de klachten niet die ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden, zoals hoofdpijn en zere borsten. Het enigste wat ik heb is een soort menstruatie- of eisprongpijn, al zo ongeveer vanaf mijn eisprong. En ik ben sinds 2 dagen wat misselijk.. Dus ik denk testen. Is er nog hoop of zal ik dan toch maar die K2V5 halen Ik vindt het namelijk wel raar dat mijn temp nog steeds stijgt op 11 DPO, achja.. miss dropt ie morgen wel weer, maar toch.. Groetjes, Carlien
het is allemaal lastig hoor... Het schijnt ook dat hij de een eerder HCG te zien is als bij de ander... Ik word gek van onzekerheid! Maar zou wel ff overleggen vanmiddag!! Weet je, maar jij praat over 11 DPO, maar kun je beter vanaf je DPO tellen om te testen of voor je NOD? Volgens mij was mijn eisprong 1 of 2 jan...
Je kunt niet beter DPO zeggen, ik vindt wel dat je beter kunt tempen ook al is het alleen al om je eisprong goed te zien in combinatie met ovulatietesten (ligt er wel aan in welke ronde je zit, moet wel ook nog een beetje spontaan blijven).. Maar ik heb niet echt een nod dag, ben wel eens op 12,13 en 14 DPO ongesteld geworden, dus ik weet het gewoon niet vandaar dat ik 11 DPO zeg. Wat wel vreemd is, anders dan normaal is dat mijn temp nog aan het stijgen is, normaal zakt mijn temp ruim voor ik ongesteld moet worden, dus vandaar dat ik nog wel positief was ingesteld.. Maar nou is hij negatief.. En ik ga idd maar even overleggen met de gyn. die weten er denk ik toch wat meer vanaf dan ik.. Groetjes, Carlien
Tuurlijk is er nog hoop! Ik testte 2 dagen voor NOD 100% negatief en op NOD testte ik positief! Helaas werd het een mk, maar ik weet wel dat ik nooit mee voor NOD ga testen. Ik zat helemaal in zak en as, voor niks, want ik was wel degelijk zwanger! Nog ff geduld! Moeilijk, I know
en had je dan ook met extra gevoelige testen getest? ik vanmorgen weer negatief, ben er nu klaar mee!! heb besloten nu gewoon af te wachten tot NOD, hopen maar dat dat niet komt... want ik voel nog steeds niks!
ik had met de zwanger en kids extra gevoelige 6 dagen voor NOD negatief getest..... de volgende dag met KV2V5 positief Maar moet je eerlijk zeggen dat ik wel wat dingen voelde en kwaaltjes had... Hoop voor je dat het raak is meis! spannend!!!