WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Mijn man is net naar kruidvat gereden en heeft daar van die K2V5 testen gehaald.. En ik had een licht 2e streepje!! Wel rose!! Ik heb geen foto, want de goede camera kan ik nergens vinden.. Ben benieuwd wat de gyn. er van zegt En nou hopen dat alles goed gaat en dat de test donkerder wordt!! Doe even in een paar topics hetzelfde berichtje, want zit helemaal met mijn hoofd in de wolken!!
Dat stond al op de pagina hiervoor.. Ik zou het echt niet weten, mijn nod is vandaag, morgen, overmorgen of die dag daarna.. Maja.. Het is idd echt fijn!! EINDELIJK!! na anderhalf jaar een streepje!! Nou alleen hopen dat ik echt zwanger ben en dat alles goed gaat, zou me nu namelijk echt pijn doen, als het niet goed gaat.. Maar nu ga ik nog even van het goed uit!! Groetjes, Carlien
Nou de gyn. heeft gebeld met de uitslag..(om gek van te worden) Bij een HCG <10 ben je niet zwanger, ik had een HCG van 19 op 11 dagen na mijn eisprong. Dit is een HCG die past bij een prille zwangerschap, maar ook bij een VMK. Vandaar dat ik woensdag nog een keer bloed moet prikken om te kijken of mijn HCG meer is geworden of dat het helemaal weg is, want bij VMK verdwijnt HCG ook snel weer zei ze.. Dus wat denk je dat ik ga doen??????? Doortesten tot woensdag in de hoop dat het HCG niet verdwijnt met urinetesten.. Ik ben nu al op van de zenuwen. Ben moe en misselijk ervan.. Hier alvast mijn tuur-testen van gisteren en vandaag Voor de nieuwschierigen!! Groetjes, Carlien
Ts: ik denk dat het zowiezo niet goed is om zooooo vroeg te testen. 6 dagen voor NOD is echt veel te vroeg hoor om duidelijkheid te krijgen. Het kost je een test en het kan bijna niet positief zijn, want je hebt nog maar zo weinig hormoon in je urine. Een volgend testje gewoon iets later doen!
ffkes een vraagje over doe kv testen 2voor 5 euro. Als je dat witte ding beweegt he kun je dan het 2de streepje wat rood moet worden al zien zitten? dat het streepjen is voorgedrukt of is hij dan heeeeeel licht positief?
ja direct alleen is de streep niet echt roze als je hem scheef houdt is het een streepje alleen in het wit. is ook wel 5 dagen voor nod hooor
Mijn topic ook ff netjes afsluiten... vanmorgen ongesteld geworden dus voor deze maand geen hoop meer helaas... Op naar volgende ronde!! Voor de rest van de mensen in deze topic.... succes!!