help wat moet ik doen???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kikka1983, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikka1983

kikka1983 Lid

14 jan 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik had rond 25 december ongi moeten worden dit verspringt nog wel eens met 2a3 dagen. IK ben nog steeds niet ongi geworden dus ben bijna 3 weken overtijd. heb afgelopen zaterdag een test gedaan die was negatief en die zaterdag er voor ook weer negatief. heb vandaag weer een test gedaan en die was ook weer negatief.(goedkope test van de kruidvat 2 voor 5 euro )
    Ik heb nog steeds geen ongikwaaltjes want dat verneem ik heel snel als ik het moet worden.
    Nu komt mijn vraag zijn deze testen betrouwbaar??
    Of moet ik morgen wat duurdere test halen?
    Ik heb geen last van ochtendmisselijkheid maar wel veel plassen en eerder honger. ook heb ik last van een wat lichtroze afscheiding en krampjes in de buik . wat zeggen jullie? opnieuw testen of naar de huisarts?

lieve groetjes van mij

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik zou even contact opnemen met de HA .. Dan weet je waar je aantoe bent ! :)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou toch even contact opnemen met je HA want 3wkn is best lang al!
    Er zijn vrouwen waarbij de test negatief blijft tewijl ze wel zwanger zijn......
    Alleen een HA kan je verder helpen.

Succes! Ik hoop dat het een positief verhaal word ;)

4. kikka1983

kikka1983 Lid

14 jan 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan ga ik maandag toch maar even naar de huisarts. ik laat het jullie nog wel even weten.
    bedankt voor jullie reactie

Deel Deze Pagina