Is deze test positief???? na een minuut zag ik een hele lichte lijn, mijn man nog niet. 10 minuten later keek ik weer en toen kon ik het duidelijk zien zelfs mijn man. Ik ben vandaag al 11 dagen overtijd. 19-10 laatste test gedaan en dan vandaag weer. oja geen ochtendurine (ik had al een mok melk op) x linda PS: foto is verkleind en bewerkt qua licht want kreeg de foto anders niet scherp
Ik zie wel een lichte streep! Maarja wel pas na de 10 minuten... Ik zou als ik jou was nog steeds even wachten en misschien maandagochtend nog een x testen dan moet de streep duidelijker zijn! Ik wil je wel al voorzichtig feliciteren!!! (Geeft mij ook wat hoop ben al 10 dagen overtijd, nog geen posi test gehad)
Ik zie wel een streepje idd. Maar ik zou voor de zekerheid nog een kruitvat testje er tegen aan gooien want ik heb ook wel eens vals posi getest met CB.
Ik heb helaas in het verleden vaak van deze CB testen gehad en helaas waren ze bij mij vals positief met zo'n dun lijntje. Ik zou gewoon even een andere test halen,van het kruidvat 2 voor 5 euro en kijken wat de test dan aangeeft.
ik zie ook streepje als je niet zeker van bent zou je morgen altijd nog testen met ochtendurine sucses
Helaas wel ja. Heb het ook een keer gehad met clear blue. Ik vind hem er idd positief uitzien, maar toch zou ik NU naar t kruidvat rennen, testen met een 2 voor 5 euro en ons laten weten wat de uitslag is! Succes!
Volgens mij moet bij zulke testen het verticale lijntje even breed zijn als die horizontale lijn. Het maakt dan verder niet uit of de verticale lijn erg licht is of niet. Pennestreepjes zijn valse streepjes helaas. Dus ik zou voor de zekerheid even met een andere test testen (bijv. Kruidvat 2 voor 5 euro).
pppf dat zou balen zijn!!! Ik gebruik altijd die van de krvat, ik vindt ze goed en het voordeligst dus nu ben ik blij dat ik niet zo`n dure koop dan!!
hoewel er wel een vaag vaag vaag lijntje staat, zou hij er met 11 dagen overtijd af moeten knallen. ik vrees dan ook dat het niet (meer) zwanger is helaas
@Klingel, Dat hoeft niet hoor. Het kan ook gewoon zijn dat haar cyclus dit keer langer was, of dat het HCG hormoon later op gang komt. Je hoort zo vaak dat vrouwen pas laat positief testen en toch een wondertje ter wereld brengen. Liefs
Ik persoonlijk vind het streepje erg vaag. Misschien is de foto ook wel erg onduidelijk. Ik zou het niet durven zeggen. Misschien een andere test halen? Succes hopelijk test je snel duidelijk positief