Ik hoop het ook! Even een vraagje: Als de testen oplopen, dan is het vruchtje toch gewoon nog in leven? of lopen ze op omdat het nog in je lichaam zit? X
Helaas hebben oplopende testen geen 100% garantie dat het goed zit... zelf 2x mee gemaakt. Maar goed ip Is de kans op een miskraam maar 10%... Dus 90% dat het goed gaat! Als je op je NOD zit en mooie testen hebt gewoon de verloskundige bellen voor een eerste afspraak en vragen of je rond de 7wk een echo mag hebben ivm onzekerheid.... dan moet er sowieso een mooi kloppend hartje zijn. ik duim in ieder geval!
Ik duim ook zo erg! Ik kan nu echt nog niet blij zijn. Ik heb in mei 2015 een mk gehad en in oktober 2015. Nu door dit vele bloed verlies zonder stolsels ben ik er weer bang voor. Als hij maandag een mooie positieve streep geeft, dan ga ik een verwijs brief voor de gynaecoloog vragen (ik moet sowiezo medisch door mijn ziekte geschiedenis). Dan hoop ik dat ze snel een echo kunnen maken of ze kunnen controleren of het geen bbz is. Xx
Ziet er voorlopig goed uit hé! Ze lopen idd op! En ik zou nog niet meteen panikeren met dat lichte bloedverlies hoor, er zijn heel veel vrouwen die dit in het begin van een zwangerschap ook hebben! En een bbz zie je niet altijd meteen van in het begin op een echo... dus het zal afwachten blijven denk ik!
Lief van je dora! Allees het is niet meer licht! Het is een zware bloeding, nog zwaarder dan normaal en dan zonder stolsels. Het stroomt er echt uit... Niet normaal. Heb ook echt heel erg last van mijn borsten (bij een menstruatie heb ik dat niet) en ben een beetje misselijk zo nu en dan. Ik ga gewoon door blijven testen en als het goed is dan is het goed en als het fout is dan is het maar zo!
Los van het bloedverlies vind ik het allemaal heel hoopgevend klinken hoor Romyatilla! Het streepje zie je goed en wat mij betreft betekent dat dat je lijf momenteel met een zwangerschap bezig is. Het feit dat het streepje donkerder wordt hoeft echter niet te betekenen dat het vruchtje nog in leven is. Soms blijft je lijf zwangerschapshormonen aanmaken, terwijl de vrucht al niet meer leeft. Sommige vrouwen krijgen daarom medicatie om de afstoting te helpen. Maar daar zou ik je niet druk om proberen te maken! Ook het feit dat last hebt van je borsten lijkt te wijzen op een zwangerschap. Zelf heb ik bij mijn tweede ongeveer 6/7 dagen gebloed rondom mijn nod. Zelf dacht ik dat het einde verhaal was en de vk (die had ik gebeld) was ook niet positief, maar inmiddels is mijn zoontje toch echt bijna 9 maanden Ik zou lekker veel blijven testen als dat de druk voor jou even van de ketel haalt. Ik was zelf enorm testverslaafd en ik voelde me na het testen vaak een paar uurtjes wat beter. Laatst vond ik nog een verstopte test in een tamponschaaltje op de wc Het verbaast me dat ik die destijds vergeten ben. De laatste keer (toen was ik ook zwanger) heb ik zeker 25 testen gedaan
Hopelijk gaat het zware bloedverlies weer weg... Dat lees ik toch niet graag Dacht dat het licht rozeverlies was dat je had... Duimen maar dat het gewoon goed zit en dat je testen blijven oplopen. Wat Nainen zegt is idd wel waar... Kan zijn dat je testen toch nog even blijven oplopen, ookal is het vruchtje niet oké. Maar voor nu gaan we daar nog niet vanuit hé! Mijn duimen draaien!
@ dora Ja, licht roze verlies had ik ook. Tot vanmiddag. Het enige feit dat die stolsels er niet zijn geeft me nog een klein sprankje hoop. @Pipo: Ja, ik begrijp je gedachte! Zo denk ik ook de hele dag door. De testen lopen op, maar kan niet blij zijn. Het enige wat ik nog kan bedenken wat ik ook veel lees is een halve mk van een vanishing twin.. maarja wat ik al zei, ik moet het helaas afwachten en door blijven testen @Nainen: Ik ben blij dat jij het hoopgevend vindt hahah.. Mijn moeder die zit de positieve verhalen aan mij voor te lezen (van wat ze leest op forums) en ik zit de negatieve verhalen zoals een bbz enzo aan haar voor te lezen. Wel geeft het weer een sprankje hoop om te horen dat jij hetzelfde had en wel een gezond kindje had. @Babywish: Ik voel mij ook echt lamlendig vandaag! Ook het bloed blijft maar stromen en het is zoveel x meer dan een normale menstruatie. In de ochtend na een oplopende positieve test ben ik vrolijk, maar dan word ik weer geconfronteerd met de harde werkelijkheid als ik naar de wc ga Lief dat jullie allemaal voor mij duimen!! Jullie zijn allemaal lieverds, stuk voor stuk!
Ik duim voor je hoor, echt naar die onzekerheid! Misschien een clear blue test doen om te zien of het woord zwanger verschijnt?
Dankje Birdies, Ik hou het voorlopig even op streepjes testen. Pas als ik knallers zou gaan krijgen, dan vind ik het leuk om zo een clearblue te kopen haha
Lieverd hoe is het nu met je, is het bloeden minder geworden of juist meer, ik hoop t eerste... Dikke knuffel, ik gun t je zoo ontzettend 🙏🍀💋
Hey hey, Gisteravond was het minder geworden, weer heel licht roze enzo.. Nu werd ik vanmorgen wakker met donker rood bloed met allemaal kleine stolsels Uiteraard test gedaan die ongeveer net zo donker is als gister. Maarja je moet om de 2 dagen testen en dat doe ik niet.. Hij lijkt ietsie pietsies donkerder, maar het zegt toch niet veel. (Onderste is van vanmorgen, ook na ongeveer 4 a 5 minuten genomen net als de bovenste gister) Het zal toch wel mis zijn gegaan Ik ga maandag sowiezo even de dokter bellen voor het bloedverlies of ik iets van ijzerpillen mag, want ik ben al iemand die gauw bloedarmoede krijgt. Op dit moment ben ik echt een kraan die open staat contineu.
Heb je ook veel last van krampen etc? Het lijkt me alsof je test wel donkerder is, maar misschien is het ook de lichtinval ofzo, ik durf je ook geen valse hoop te geven... Verdorie meid, hoe vaak moet je dat nog meemaken hé? Ik hoop stiekem nog dat het toch goed zit, maar ondanks je vele bloedverlies klinkt dat niet echt goed. Zeker langs de huisarts als je zo hard blijft bloeden ivm bloedarmoede! Dikke knuffel!
Geen kramp meer. Ze zeggen dat je om de 2 dagen mag testen toch? Als ik dan de test van dag 1 pak en de test van vandaag dan zie je wel duidelijk verschil. Ik ga morgen ff bellen. X