Goedemorgen, Vanmorgen op 10dpo(?) een Kruidvat 2v5 gedaan. Leek een tuurstreep te zien. Daarna naar de winkel om nog een test te halen en opnieuw getest.. die test was wit. Nu pakte ik net de ochtendtest erbij.. die was inmiddels super duidelijk, maar wel 2u na afleestijd.. wie heeft dit ook gehad?
Helaas geven ze wel voortaan heel duidelijk zichtbare indrogers. Heb je een foto binnen afleestijd gemaakt? En heb je een foto van de test nu?
Die met de streep zou ik niet vertrouwen als de andere wit is. Hij is wel heeeeel duidelijk voor een indroger, als hij echt positief was zou hij zeker ook zichtbaar moeten zijn op die nieuwe test
Zijn deze uit dezelfde verpakking? Zo niet, na zoveel drinken zou test 3 de doorslag moeten geven, maar dan nu wel blijven plassen, niet drinken, tot de urine geconcentreerd word. Wat een mindfuck dit.
Ik vind hem wel heel duidelijk voor een indroger! Hoe was hij binnen de tijd? Ik had gister ook een indroger, maar niet zoals die
Ik ben bang dat dit echt een valse is. Die heb ik vaker zo duidelijk voorbij zien komen met een vergelijkbaar verhaal
Zou toch niet moeten mogen zo duidelijk en dan vals. dan voeg ik me bij dit antwoord, rogijuli weet het meestal wel… hoop voor jou dat ie mooi oploopt de komende dagen, het streepje dat je wel zag