Hi Allemaal, Ik hoop dat ik de foto goed ge-upload heb, want heb het met mn telefoon gedaan. Maar kunnen jullie mij vertellen of dit een positieve ovu test is of dat hij nog donkerder moet.. Het is er een van sensitest. Dit is de eerste maand dat ik het zo probeer, dus alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Hoi hoi, ik ken de testen van sensitest niet, maar als de linker kant de controle streep is dan is die volgensmij hartstikke posi!! Foto is een beetje onduidelijk maar volgensmij gaan de strepen gelijk op. Liefs x
Dank je Shantii! Ze gaan idd gelijk op. Maar je hoort altijd zoveel berichten over strepen die donkerder zijn, vandaar mijn twijfel. Maar ik heb nog 3 testen liggen, dus de komende 3 dagen ga ik maar gewoon door.
Zeker weten!! Gisterenavond meteen aan de slag gegaan. Vanavond ook nog maar eens hard aan het werk. Maar is de grootste kans als je klust bij een positieve test? Of ook nog de dagen erna?
ik zou zeker nog een paar dagen door blijven klussen na je posi ovutest. Zodra die positief is, kan het nog 24 tot 48 uur duren voordat je ei springt. Wij hebben dat bij onze eerste ook gedaan. De eerste maanden bleven we klussen tot 1 a 2 dagen na de posi ovu test, tot we na een half jaar proberen eens wat langer bleven klussen, dus 3 tot 4 dagen en tot was het meteen raak! Het zelfde deden we bij onze 2e, dus ook weer een paar dagen door klussen en toen was het binnen 1 maand al raak!
Bijzonder! Als het bij ons deze maand niet raak is, dat ook maar eens proberen... Vind mijn mannetje sowieso niet erg! hihihi
Ik had net weer een ovutest gedaan en nu was hij nog maar half zo donker als gisteren. Is het normAal dat je maar 1 dag een lh-piek hebt? En dat het de dag erna een stuk lichter is? Liefs
Goh, denk dat wij dat ook maar eens gaan doen dan. Wij klussen 2 dagen na eisprong meestal voor het laatst. Deden jullie om de dag of elke dag?
Dank je! Het is nu allemaal nog zo aftasten. Het zal volgende maand allemaal wel wat duidelijker zijn. Al is de hoop er natuurlijk dat het volgende maand niet meer nodig is. Al ga ik daar niet vanuit