Ik heb nu vandaag 1 dag nod een test gedaan van kruitvat 2v5 en die is al goed zichtbaar nu dus mijn hcg blijft goed stijgen. Ik heb wel steeds het gevoel alsof mijn baarmoeder steeds een balletje is wat samentrekt. Pfff dat is echt een klote gevoel
Ik had eerst getest met 5dagen voor nod sensitesten en deze laatste foto is van het kruitvat 2v5 1 dag voor nod
hallo, ik ben nieuw hier op het forum, zit al een tijdje overal mee te lezen. vanavond als ik thuis ben ga ik me wel even voorstellen op het forum, graag wil ik nu alvast hier reageren. @beebiegirl, ik ben precies zo ver als jou, en ik heb ook vrijdagavond positief getest, dus ook 5 dagen voor nod. zaterdagmorgen weer, en zondagmorgen ook, woensdag is mijn nod. hopelijk dat mijn ongi wegblijft, want heb wel al een week ongigevoel. de streepjes op mijn testen zijn erg duidelijk! dit is mijn 2e ronde, 1e ronde was vmk, daarna maandje rust gehad. spannend allemaal! gr. houvanmijnschat
Dat dacht ik ook toen ik het las! (Kreeg ook een gevoel erbij, dus positief, dat het een 2ling is) Laat het ons weten of het 1 of 2 is! Spannend!!