pennenstreepje na 15 minuten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Friesland90, Mar 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Na 2 hele vage streepjes op sensitest dacht ik ik doe een andere. Nu zag ik niks binnen afleestijd, na een poos toch nog even gekeken en zien wij beide in eens een blauw dun lijntje. Alsof het een pennen streepje is.
    Er staat geen merk op de test. Met rose dop in ieder geval.
    Gebeurd dit vaker met dit soort testen? En kan ik hem nu wel gewoon als negatief beschouwen? Hij is overigens nog wel nat, dus niet ingedroogd. View attachment 493709

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie wel iets ja, maar ik ken deze testen ook niet.

3. let1985

let1985 Actief lid

Jan 26, 2016
    439
    0
    16
    Ik zie hem ook heel licht! Ik zou morgen even een kruitvat 2 voor 5€ broberen als ik jou was die zijn gevoeliger...

4. Sennie

Sennie Bekend lid

Feb 5, 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik zie ook een streepje maar ken deze tests ook niet. Heb dus geen idee of deze als negatief of positief beschouwd kan worden. Maar het feit dat je op 2 eerdere testen ook streepjes hebt gehad kan er best op wijzen dat je zwanger bent. Hoever zit je nu voor of na je nod?

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    View attachment 493715

In het echt is hij net zo blauw als de rechter lijn maar krijg hem er niet goed op.
    Ik ben aan de pil. In de stop week een halve dag amper ongesteld geweest. Inmiddels op dag 4 van de nieuwe strip. Mocht ik zwanger zijn dan zou de streep nu toch al veel duidelijker moeten zijn?

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Ik zie zeker wat je bedoeld. Ken de testen niet. Zou morgen een andere halen. Streepje is heel licht, maar aangezien je aan de pil bent heb je in principe geen eisprong, kan dus wel (hier ook), maar je weet dus niet wanneer die dan is geweest. Je hebt geen duidelijke ontrekkingsbloeding gehad, maar dat was dus niet perse je NOD.

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ik zie een dun streepje. Is dit de bedoeling of moet het een kruisje zijn?.

Spannend hoor, succes !

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Als het op de kruidvat early test lijkt, kwa glad papier waar de streep moet komen dan heb je best kans op valse uitslag.

Ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro proberen :)

9. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Dit is een idyl test ( eigen merk van DA drogist) en helaas had ik hier ook 2 keer zo'n blauwe pennenstreep op, helaas toch vandaaf begonnen met mijn menstruatie ( 2 dagen te vroeg)... Deze streep hoort even breed te zijn als de controle streep helaas.... Dus in mijn ogen negatief ala hij zo dun blijft

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Het lijkt inderdaad een folie laagje wat over de test strip zit. Maar hoe zou een lijntje blauw kunnen worden zonder hcg? Heb hem door laten lopen met water maar er gebeurd niks. Nog steeds nat denk ik. Heel apart.

Chiaraa het is geen plus test. 2 verticale lijntjes is positief.

Nod is inderdaad geen sprake van. Overigens was mijn vorige stop week te lang. Na het opnieuw beginnen met een strip hadden wij gemeenschap na de 2e week van pil strip, zou dus wel veilig moeten zijn geweest. En dat is nu dus al 3 weken terug...
    Daarom vermoed ik dat ik deze test als negatief kan beschouwen. Toch vreemd zo'n duidelijk dun blauw lijntje! Zou niet moeten kunnen zonder hcg.
    En wederom gaan we twijfelen wat nu de uitslag is. In het echt is het lijntje erg duidelijk!

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Idyl staat niet op de verpakking. Staat gewoon op zwangerschapstest. En komt weg bij de camping winkel waar wij momenteel zijn.

12. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    CB heeft/had ook plusjestesten. Als daar een dun pennenstreepje op kwam, moest je hem als negatief beschouwen. De kleur deed er niet toe. De streep moest even dik zijn als de horizontale lijn. Dus ik denk dat je test negatief is.

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    eens met jippie. Pennenstreepjes zijn altijd negatief. Zeker als je 3 weken na ´onveilige´ seks zou zitten zou je nu positief testen als je zwanger bent

14. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

Jan 17, 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Ik heb altijd begrepen dat je pennenstreepjes als negatief moest beschouwen. Ook streepjes die ontstaan na de afleestijd. Dus ik zou zeggen negatief

15. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Precies dat dacht ik dus ook! Maar je gaat toch twijfelen bij elk lijntje wat je gaat zien. Zelf mijn man twijfelt en die ziet anders mijn lijntjes niet eens😂

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Waarom zou dat niet moeten kunnen?Test heeft zijn werk prima gedaan,binnen afleestijd negatief,en daarna moet je hem niet meer aflezen.Staat gewoon in de gebruiksaanwijzing.

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Klopt maar vind t gewoon raar omdat het nogal in tegenstrijd is met wat ze vaak zeggen; dat de kleur alleen reageert op hcg en een indroger alleen grijs is.
    Op deze foto zie je de kleur iets beter.
    View attachment 493837

18. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Heb geen ervaring met een pennenstreep, maar hoort die teststreep niet ongeveer net zo dik te zijn als de controlestreep? Denk ook negatief, maar zou als ik jou was gewoon een andere test kopen en weer testen, weet je het zeker toch? :)

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ja hij hoort inderdaad net zo dik te zijn! Hij is vast negatief. Ben momenteel op vakantie maar zal er nog 1 doen zodra ik thuis ben weer

20. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Waarom kabbel je nou door met dezelfde test? Doe gewoon even een Kruidvat en klaar ben je.

Share This Page