Na mijn miskraam in juli nu toch weer een positieve test.. Wauw, wat zijn wij gelukkig en blij. We hopen dat het deze keer goed mag gaan, maar we zijn positief. Test 3 dagen voor NOD met actiontest
Gefeliciteerd meid!!!Heerlijk gevoel he?! Hier ook na miskraam weer positief getest. Hoop dat het nu een hele goede en mooie zwangerschap wordt!🍀🍀
Proficiat! Ik had een miskraam in augustus. Regels in september en nu deze week een vroege echo vn ons tweede spookje! Supermisselijk en superblij hihi xxx
Bedankt meiden!! Moet nog wel even echt tot me doordringen maar we zijn ontzettend blij dat we weer een kindje mogen krijgen. De bedoeling is dat dit onze laatste zwangerschap is, dus extra genieten van elk moment.. Vriend het laten weten door een extra pan op tafel te zetten met de deksel erop met daarin de test. Haha. We waren al aan het eten en hij zegt ineens.. wat zit hier dan in. (Ik in spanning met gevoel van, maak die pan is open!) he he eindelijk.. hij lach helemaal in een deuk.. maar super blij natuurlijk😂
Ik vind het ook al zo duidelijk voor 2 dagen voor nod. Dat had ik bij onze zoon en dochter pas na nod Geeft me hoop op een goede afloop!
Bedankt meiden! Heb er den goed gevoel bij en dat had ik de vorige keer niet zo doordat de testen om de 2dagen nauwelijks opliepen. Kreeg ik al zo'n voorgevoel. Hieris het streepje duidelijk al donkerder ten opzichte van 2 dagen terug