Hoihoi Zojuist de sensitest besteld die je 6 dagen voor nod kan doen. Morgen komen ze binnen en dan wil ik graag donderdag testen. Ik zit dan 4/5 dagen voor mijn nod. Ik weet dat het verstandig is om te wachten maar ik voel me zo gek!! Sinds mijn eisprong heb ik enorm last van steken en pijn in mijn onderrug.. Ik heb echt het gevoel alsof het wel is raak kan zijn. Iemand die ook 5 dagen voor nod heeft getest en positief testte? X
Ik testte 7dagen voor nod positief. Het is verstandig wel te wachten tot nod ivm fout gaan voor die tijd natuurlijk, maar goed ik kon niet wachten omdat ik me goed zwanger voelde haha.
Hoeveel dpo is 5 dagen voor nod bij jou?? Dat kan namelijk bij iedereen weer verschillend zijn. Bij mij is 5 dagen voor nod namelijk 6 dpo. Dus je kan beter kijken naar het aantal dagen na ei . Ps de testen zeggen 6 dagen voor nod. 15 dpo minus 6 dagen = 9 dpo kan je er mee testen dus
Ik zit dan precies op 9 dpo! Iets zegt in mij van wacht nog maar even en iets anders zegt testen. Maar ze komen vanmiddag binnen en wil zowiezo met ochtend urine testen. Donderdag moet ik al vroeg beginnen dus misschien test ik dan wel vrijdag.. Elk dagje extra is weer fijner en veiliger.
Het ligt eraan hoeveel testen je hebt besteld, ik had er meerdere in de verpakking besteld. (Midstream Early bij Bol) de eerste positieve test had ik 7 dagen voor NOD. Ik zou in ieder geval niet kunnen wachten! Succes
Ik testte 6 dagen voor NOD positief... later bleek dat mijn eisprong een fiks aantal dagen eerder was geweest want ben 5 dagen vooruit gezet. Denk dat met die testen op de echte 6 dagen voor NOD hartstikke negatief had getest.