pff hihi vind het nu spannend worden. Is goed ladies ik ga over twee dagen nog eens testen! Ik heb ook andere testen in huis maar ik haal wel even de kv zo meteen want dan kan ik die beter met elkaar vergelijken. Ik heb vandaag echt een zeurend gevoel in mijn borsten en wat voor mij apart is zo dichtbij NOD. Ik heb altijd de week voor ik ongie moet worden een kliertje in mijn borst die dikker word en dan ontzettend gevoelig is. Die doet dan meteen minder pijn zodra ik ongesteld ben geworden. Die is er nog niet..... brrrr spannend
Ik vind je ovu-test idd érg positief, maar ik zie geen lijntje op je zwangerschapstest. Ik hoop dat ik héél erg ongelijk heb Ga je morgen weer testen? (Of vanmiddag al?)
Is goed lieve mensen ik ga morgenochtend of overmorgen hetzelfde testje nog even doen. Niet vanmiddag dat vind ik zonde...zal echt niet in een paar uur opeens oplopen. Heb wel weer last van mijn rug dus hmmm...ik weet het niet misschien niet zo'n goed teken.
Ik zie wel wat op je test. Zelf testte ik met kv in de middag beter dan in de ochtend. Ik hoop voor je dat het raak is, ik denk het wel! Je houdt het wel lekker spannend zo! Succes!
Ik zie ook wat maaaaaaaaaar kruidvat kan op een ei reageren. over 2 dagen weet je meer.. Je houdt t wel spannend
pffff wat gaat de tijd langzaam zeg haha.... was het maar een weekje verder. Ik heb nog wel het hele huis gezogen en gestreken, meisje van school gehaald. Die zit nu heerlijk met een bakje chips en een film aan uit te rusten en te chillen dus aan haar heb ik ook weinig afleiding hihi. Gelukkig vanavond wel een feestje. Babyshower. Kan ik me op het geluk van een ander concentreren Bedankt voor alle reacties super lief Zelf zie ik het streepje niet echt
Eerste foto's zie ik helaas niks, maar op de laatste foto zie ik zeker een streepje!! En die zie ik nooit zo snel Spannend!!
Heb alle pagina's gelezen haha wat spannend! Ik denk ook wel een heel licht streepje te zien op de opgedroogde test.. Misschien kun je er een druppeltje water bij doen om te kijken of het lichtgekleurde blijft staan? 3 dagen lang een knalpositieve ovulatietest lijkt me echt sterk.. Ik heb ook wel bij mn ovulatie drie dagen gehad dat ie donkerder was dan de controlestreep maar dan zag je m toch echt oplopen en daarna ook weer aflopen..
haha okay! Ja raar he toch is het echt zo. Ik vond m vandaag nog een stukje donkerder op mijn ovu dan gisteren en eergisteren. Maar eergister was de teststreep ook donkerder dan de controlestreep en verscheen ook sneller. Lijkt me echt stug dat ik nu mijn ei heb zo laat in mijn cyclus.....maar goed...... Het is inderdaad spannend
Heel eerlijk gezegd denk ik dat het niet je ei is... Al is het niet onmogelijk.. Had zelf vorige ronde op dag 26 pas mn knaller, terwijl ik normaal cycli heb van 31-34 dagen.. Deze was ineens 39.. Het kàn maar nogmaals de kans lijkt me klein omdat ie zo positief blijft! Overigens bedoelde ik met 'lijkt me echt sterk' niet dat ik aan je testen twijfelde hoor! Maar dat t me sterk lijkt dat ze bij een ei zo lang positief blijven! Las het net terug en het kwam er een beetje raar uit!
okay hihihihihi!!! Vind het heel raar idd maar alles kan..... fingers crossed maar en vanavond voor de zekerheid klussen. Al heb ik daar niet zo zin in. Rug voelt raar en voel me niet zo lekker
Dank jullie we! Ik heb net paracetamol genomen omdat ik gek word van de rugpijn. Zo vies weeïg gevoel, ik word er echt beroerd van. Maakt me veel minder optimistisch hoor.