Misschien een zwangerschapsklacht??! Klinkt mij bekend in de oren...maarja ik ben ook super optimistisch over jou hihihi
Ik hoop het van harte voor je maar ik bleef van ovulatie tot menstruatie positieve ovutesten houden, wist zeker dat mijn ei was gekomen doormiddel van uitgangsecho"s, volgens mijn gyn hebben meer vrouwen hier soms last van. Hoop echt dat het voor jou positiever is, ik zie trouwens wel een vaag streepje op je zwangerschapstest!
Hoi Melgje, ik zie direct een 2e streepje! Toch innestelingsklachten haha Ik heb zelf 2 dagen voor nod een hele avond lang rugweeen gehad. Alsof ik aan het bevallen was, daarna was het over. Ik ga je vast voorzichtig feliciteren Hopen op mooie oplopende testen!
Ik zag ook zeker weten een streepje op je zwangerschapstest van gister hoor! Als ik in jou schoenen stond zou ik al behoorlijk vrolijk zijn geworden Ben benieuwd hoe het vandaag is
Hey lieve meiden, Ik zal jullie uit jullie lijden verlossen hihihi. Ik ben helemaal niet blij, want het testje is negatief. Na 5 minuten stond er helemaal niets, na een kwartier ook niet. Zie foto. http://i60.tinypic.com/nbw3h1.jpg Mijn ovu is alleen wel weer positief, ook al vind ik de controlelijn wel wat vaag, de testlijn springt er weer uit, misschien iets te vroeg getest, denk dat ik om 11:00 nog even check. Na drie uur kan je wel weer een tuurlijn zien op de zwangerschapstest, maar deze is ook geel verkleurd aan de zijkant en vind m onduidelijker als gisteren. Kan er niets beters van maken helaas. http://i58.tinypic.com/k3vjuh.jpg Ik ga er toch maar vanuit dat ik mijn ei later heb gehad, of dat ik gewoon raar ben en gewoon altijd voor NOD positieve ovulatietesten heb hihi...dat ga ik de volgende ronde zeker testen. Ik ga er nu vanuit dat ik niet zwanger ben en zal over een week als ik dan nog niet ongesteld ben testen. Ik had gisteren echt zo'n last van mijn rug dat het misschien de innesteling kan wezen en dan duurt het denk ik echt nog wel een week voor je positief kan testen, mocht alles goed gaan. Enige moed die ik heb is dat ik nog geen bruinverlies heb wat ik meestal toch echt wel heb een paar dagen voor NOD, maar goed dat kan natuurlijk logisch zijn met een late ei. xxx fijn weekend en bedankt voor het meeleven!
Melgje, ik vind jouw test niet omo-wit hoor. Wil je geen valse hoop geven maar heel vaag zie ik wel iets.
Dat komt vast door lichtval ofzo... in het echt zie ik er echt niets op. Hoe graag ik zou willen deze is negatief.
hoop het ook Doet een mens in ieder geval al goed dat er zoveel meiden hier meeleven In het 'echte' leven kan je dit toch niet op deze manier kwijt. Die zijn allemaal zo nuchter.
http://i57.tinypic.com/vzymhd.jpg Mijn ovu van 11:00. Zal ik maar stoppen met ovulatietesten? Ik bedoel het is nu al de vierde dag op rij super positief en dat heb ik normaal nooit rond mijn ei. Misschien heb ik dit wel altijd bij NOD, weet ik veel. Zie het nut er niet van in om te blijven testen tot ik ongesteld ben. Kan ik er beter wat bewaren en checken of het volgende maand weer zo gebeurt. Wat jullie?
Zou inderdaad stoppen met ovu testen, ik had dit ook mijn gyn zei om na de eerste positieve ovutest niet meer door te testen. En dat de eisprong dan binnen 24 uur kwam, ik vroeg of dat niet 24-48 uur was maar dat was volgens haar niet zo, wat ik eerder zei m'n ei bleef niet hangen ofzo want we konden met echo's waarnemen dat ik daadwerkelijk een eisprong had gehad, maar je kan natuurlijk nog steeds zwanger zijn want je menstruatie heeft nog niet doorgezet/begonnen!
er zit of zat wel iets...want bijna iedereen ziet iets op je testem van gister... op deze zie ik heeeeel vaag iets maar wel minder dan gi idd
Jazeker kijk ik naar de juiste streep bij de ovu. De rechterstreep is de controlestreep en de linker de teststreep Ja jammer he Giggle. Vanochtend was mijn urine wel minder donkergeel dan gisteren omdat ik door het feestje een korte nacht had gehad en laat nog thee heb gedronken...maar goed of dat zoveel verschil mag geven?? 't zou kunnen Pearl...misschien gebeurt dat bij mij ook. Kwam echt door steekjes dat ik toch even ging testen normaal test ik niet door. Voor de zekerheid ga ik toch volgende maand checken of ik dat altijd heb. Zeker omdat je ook hoort dat een positieve ovulatietest dichtbij je NOD kan betekenen dat je toch zwanger bent maar HCG nog niet voldoende is voor de zw test. Nog even geduld en dan word ik vanzelf wijzer
ik zag ook direct heel licht een tweede streepje.. maar jammer dat dat in het echt niet zo is ik had toen ik zwanger was ook knalpositieve ovulatietesten maar zodra die goed knalden was er op de zwangerschapstest toch ook wel al duidelijk iets te zien.. dus snap het niet zo goed hoe dit nu bij jou kan.. ik duim voor toch nog een positieve zw.test!
Nee ik ook niet, ik ben gewoon raar hihihi...moet wel zeggen dat ik deze testen wel heel knal vind, volgens mij heb ik normaal rond mijn ei ze niet zo duidelijk verschil tussen de test en controlestreep. Tijd zal het leren ook al is geduld hebben soms moeilijk. 't weekend geeft vast wel wat afleiding.