Hallo dames.. voor de test freaks onder ons.. Waaronder ik zelf Net via ebay 32 zwangerschapstesten gekocht. De ultra gevoelige. voor +- 5 euro!!! Koopje toch?!! Wou het ff delen, zo is het testen nog een x te doen!!
Ik ken ze niet en ze zijn niet van de nl fabriek zo te zien zie chinese tekens zou ze als zw schap nooit gebruiken maar wie weet ooit om eens uit te testten haha
Zeker lekker goedkoop! Heb er nog 8 liggen en hoop er daana eigenlijk geen meer te hoeven kopen. Met alleen testen na NOD zou dat hopelijk moeten lukken. By the way Smiley: denk je echt dat andere testen niet uit China komen? Schat, (bijna) ALLES komt uit China
Wie het weet, mag het zeggen. Mijn man zit in de internationale handel; wordt iets niet in China gemaakt, dan leveren Chinese bedrijven wel ingrediënten ervoor. Zegt m.i. niets over kwaliteit van die testjes.
ik ben in ieder geval heel erg benieuwd.. en voor deze prijs kun je nog eens proberen normaal zijn de zwangerschapstesten duur zat.. en come on.. 32 testen voor 5 euro.. kan je weinig mee mis gaan lijkt me. ik ga het zien.. heb ook nog 2 2v5 liggen van kruidvat.. dus mocht ik iets ontdekken.. over een aantal dagen ( levering is ong 4 á 5 dagen) dan kan ik nog ff checken met kv.
Heb die testen ook gehad wel 100 stuks hahahaha! Van iemand over gekocht en heb er ruim voor nod positief mee getest. .maaaar heb ook weleens een streepje ontdekt terwijl ik niet zwanger was moet dan wel zeggen datk m dan helemaal binnenstebuiten keerde hoor.. eerst naar t raam dan t licht erop Een positief streepje en zown indroger is egt wel een verschil heb met 3weken positief getest wel licht.. maar volgens de echo al met 2w6.. eisprong zal wel vervroegd zijn haha
Nou voor dat geld is het altijd handig om in huis te hebben. Als er dan een positief is kun je altijd nog hier 1 in de winkel halen natuurlijk ipv er eerst 8 voor 20 euro te verspillen.