JOEHOEHEE!!! Van harte! Geweldige manier om de nacht in te gaan! Geniet er lekker van! Welterusten dames!
Ja ik weet het nu ongeveer een weekje! ben héél blij! Hoop dat het beebje zich deze keer goed vasthoudt!!!! had al op 8dpo positieve test en heb daarna nog vier testen gedaan (zie album) m'n hcg waarde staat op 1048!! dat weet ik sinds gisteren na bloedafname! Hoop dat ook jij over twee weken goed nieuws krijgt!!
Dank je Ayanna! We duimen voor weerhaakjes en goede plak! 8dpo is ook vroeg idd! Bij eerste kindje testte ik op nod heeeel licht, dus ik hou maar gewoon mijn nod aan...als k dat volhoud, hi hi...
ben nu alleen , en papa is er niet. we liggen in een soort van breuk, en durf hem het ook niet te vertellen.. ben aan de ene kant zo blij, maar aan de andere kant erg bang..
Het dubbele gevoel snap ik dan wel! Zwanger zijn is natuurlijk erg bijzonder n juist als je het kan delen. De breuk is dan nog pril, of niet? Dan zal je van alles voelen denk ik.... Hoop je dat het hierdoor goed komt tussen jullie? Of is t niet te herstellen? Sorry dat ik allerlei vragen op j af stuur.. Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden als j niet wilt... Sterkte, geluk enwijsheid lieverd! Knuf
Ja inderdaad, ben nu bang om het hem te vertellen.. Dalijk denkt die dat ik erover lieg om hem terug te krijgen of wat dan ook.. De breuk is inderdaad pril, zondag de 30e ging hij weg. En ik heb afgelopen vrijdag de knoop doorgehakt dus ik weet niet of het nog goed komt. Hij zei dat er geen gevoel meer in zit. Dus ik weet niet hoe ik dit aan hem moet gaan vertellen en wanneer?
Lastig inderdaad. Toch zou ik denk ik niet heel lang wachten, tenzij er nu nog veel boosheid zit dat even moet afkoelen. Hopelijk lukt het om er rustig over te praten, zodat je er rust voor krijgt en hoe dan ook van je zwangerschap kan genieten! Ik weet natuurlijk niet waarom t mis liep, alleen zijn gevoel dat er geen gevoel meer was tussen jullie? Hoop je dat t weer goed komt? Ondanks dat jij vrijdag de knoop hebt doorgehakt? Veel vragen hè? Sorry! Jij zal er nog veel meer hebben ... Kop op meis!
Aan de ene kant wil ik natuurlijk dat het goed komt.. Maar aan de andere kant niet.. Ik wil geen relatie hebben als hij alleen bij mij is omdat we een kleine verwachten.. Ik wil een relatie vol met liefde.. Ja hij zegt dat zn gevoel al anderhalve maand weg was, dus tja kan er niets aan veranderen. xxx
Goedemorgen Bytterfly, heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Zal van alles door je hoofd gaan denk ik. Je hebt gelijk hoor, er moet wel liefde zijn, anders merkt t kleintje het ook... Je moet vandaag ook naar de ha toch? Of herinner ik me dat niet goed? Succes! X
Oei, da's niet zo fijn!... inderdaad er moet veel meer zijn tussen jullie dan een kindje van jullie twee... hoelang waren jullie al samen? Ik wens je veel sterkte meid!!!!
van harte met je wondertje en sterkte met de rest. Hopelijk komen jullie eruit, en zo niet dan niet. Voor de kids moet je niet samen blijven, dat zie ik bij vrienden, al die ruzies... de kleine veranderd al helemaal van karakter