Op dinsdag 19 juni heb ik een miskraam gehad, nadat we een week eerder bij de 8weken echo te horen kregen dat het kindje niet meer leefde. Ik stond ingepland voor een curretage maar een dag voor de ingreep kwam het toch vanzelf los. Vorige week woensdag ben ik naar de gyn geweest voor een controle-echo, en ik was helemaal schoon. Ook zag ze al een follikel zitten van 11 mm en ze verwachtte dat als die zou groeien zoals zou moeten, ik nu ongeveer een eisprong zou hebben. Voor de zekerheid afgelopen zaterdagochtend een zwangerschapstest gedaan en die was helemaal wit. Ik ga er dus vanuit dat alle hcg uit mijn lijf is. Nu heb ik eergister een ovulatietest gedaan, en daar kwam een lichte streep op te staan. We hebben toen 's avonds geklust. Gister en vandaag weer een ovulatietest gedaan, in de verwachting een duidelijkere streep te gaan zien. Maar: helemaal niks, Omo-wit! Ik snap er nu ff helemaal niets meer van..Heb ik mijn ei gemist? Of kan het voorkomen dat je eerst een lichte streep hebt, dan een dag of 2 niets, en dan toch een knallende streep? Ik snap dat mijn cyclus anders zou kunnen zijn na de mk; dat was na mijn 1e mk ook. Maar toen ben ik gecurreteerd dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het nu minder ontregeld zou zijn omdat het uit zichzelf op gang is gekomen. Ik merk dat ik het heel erg moeilijk vind om het een beetje los te laten. Iedereen om me heen wordt zwanger en wij hebben al 2 keer een hartje zien kloppen om het vervolgens te verliezen...We willen zo graag een kindje!
@roan, ik wil je allereerst een hele dikke digi knuffel geven! ik heb (gelukkig....) geen ervaring met MA's, maar ik heb ook veel gelezen dat je cyclus inderdaad geheel ontregeld zou kunnen zijn... ik had met mijn ovulatietesten de hele tijd niks, of echt een tuurstreep, toen opeens een goed zichtbare lichte streep, toen uit het niets knal en dag erna weer veel lichter... misschien heb je je piek wel net gemist?? misschien als je 1 dag eerder een test er tegenaan had gegooid dat ie wel positief zou zijn geweest, ei komt natuurlijk gemiddeld 12-48 uur na positieve ovulatietest zegt natuurlijk niks over of je wel of niet op t goede moment hebt geklust... ik denk dat je er pas echt iets zinnigs over kan zeggen als je je eerste ongi weer hebt gehad?? sorry als ik je niet echt een duidelijk antwoord heb kunnen geven... sterkte met de verwerking van jullie verlies en succes! ik hoop dat je heel snel een baby in je buik mag hebben! liefs