ik had mijn eerste topic in het 'zwanger worden' hoekje geplaatst...sorry moderatoren ... Dames ... deze ronde voor de eerste keer ovulatietesten gehad! mijn ei gevonden op 7 augustus, eisprong gevoeld op 8 augustus! ik had hartstikke het gevoel zwanger te zijn, en had een geweldige pendel gekregen! dus, ik kon me echt niet meer bedwingen en heb getest! in het echt is hij duidelijk, maar denk dat jullie hem ook zo kunnen zien! hij is wel 5 dagen VOOR nod
Wow natasha86, ik heb laatst met je gekletst over irritante ovulatietesten en lange cyclussen en nu gooi je er gewoon een posi zwangerschapstest op! Geweldig, ik hoef ook niet te turen hoor....GEFELICITEERD meid, geweldig & geniet ervan
dank je allemaal! zo voorzichtig gelukkig... alleen , mijn zusje heeft vandaag op 4 weken een miskraam gehad! dus ja, ik hou mijn geluk nog tijdje voor mezelf! @felice : bedankt lieve meid! ik hoop zo hard voor je dat je ook een posi test krijgt! onze cyclussen kunnen er wat van he
Ik zie zeker een streepje! Als hij donkerder word feliciteer ik je! Spannend. Verdrietig nieuws van je zusje.
Gefeliciteerd, mijn nod is pas 25/08. Het kan dus wel als je zwanger bent 5 dagen voor nod testen. Denk dat ik maandag ochtend ook een test ga doen! Ook 5 dagen voor nod. Kan echt niet meer wachten. Heb hier 6 testen klaar liggen.
dank je dames ... cizmo ...das idd lastige situatie. geen idee hoe ik het haar zal vertellen. ik wou dat ik het gisteren had kunnen vertellen, vooraleer het misliep bij haar ...