Geen eisprong te vinden

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Dani1984, Nov 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani1984

Dani1984 Nieuw lid

Nov 28, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraag. Wij zijn inmiddels 5 maanden bezig met zwanger worden. Tot nu toe test ik iedere maand met ovulatietesten. Tot mijn verbazing heb ik nog niet 1 keer een positieve test gehad. Mijn menstruatie is vrij regelmatig, tussen de 26 en31 dagen. Is het mogelijk dat ik geen eisprong heb?
    Ik heb wel al een kind van 5 jaar. Het lijkt mij dus vreemd als het iets met vruchtbaarheid te maken heeft gezien het feit ik vorige keer binnen 1 maand zwanger was. WIe oh wie heeft een (geruststellend) antwoord....

Groet, Dani

2. JenniferM

JenniferM Lid

Nov 24, 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Je kunt menstrueren zonder eisprong.. Doe je ook je temperatuur bij houden? En welke ovulatie testen gebruik je? Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk de huisarts bellen om advies..

3. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    @Dani: jammer genoeg is het verleden geen garantie voor het heden. Het kan best dat jullie wel degelijk een vruchtbaarheidsprobleem hebben. Ik hoop dat jullie gewoon via de normale weg zwanger raken voor juli 2013, een jaar is niet abnormaal.

4. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Ik heb ook 1 maand ovulatietesten gebruikt, maar geen enkele positieve gehad! Toch die maand was het raak ;)
    Hoe vaak test je op een dag? Kan ook zijn dat je de piek mist hoor..
    Gewoon lekker doorklussen rond de vruchtbare dagen en vooral je slijm in de gaten houden!

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Irritant hè. Heel herkenbaar. Ik heb ook geen knal positieve ovu testen. De teststreep blijft altijd iets lichter dan de controlestreep. Zie ze wel oplopen en aflopen maar geen knaller. Zelfs niet als ik 3 x pd test. Ga volgende week naar mijn huisarts om te vragen hoe dit zit.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Slijm in de gaten houden? Sorry zijn pas een maandje echt bezig dus ben nog groen hihi

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hier bij de tweede digitale ovutesten gebruikt, niet positief maar wel zwanger!
    Bij de eerste had ik volgens de fertiliteitsarts aan de hand van echo's geen eisprong gehad, maar ook toevallig die ronde zwanger. Hoeft allemaal niks te zeggen dus.

Share This Page