Testen zo vaak als je wilt hoor, degenen die mee willen kijken, turen lekker mee Ik weet niet wat ik van de foto moet vinden. Heb de foto uitvergroot op mn telefoon en het lijkt op een doorgetrokken grijze streep? Maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen, voor hetzelfde geld is het wel een roze streep, wat ik voor je hoop natuurlijk. Zou morgen of overmorgen nogmaals testen.
Hee wat super lief! Nu kan je hem goed zien haha. Wist ik helemaal niet. Ja is ook zo hoor. Maar was even geiriteerd door zo een reactie! Al weet ik natuurlijk dat het is en blijft een forum is! En er altijd veel verschillende reacties zijn. Maar vond deze reactie niet echt vriendelijk overkomen.
Dankjewel voor het kijken. Ja Ik weet ook niet zo goed wat ik van de test moet vinden. Hij kwam wel meteen.. Maar zoals meer mensen zeggen heb ik vaker streepjes op mijn testen en wordt ik helaas ongi Ik hoop dat het deze keer een knaller wordt.
Een streepje is een streepje tot aan je echo die jou zekerheid kan geven,, had ik maar een vaag streepje
Proudmom Je opent elke cyclus topics met foto's van testen met lichte streepjes. In het verleden hebben wij vaak persoonlijk contact gehad (geen idee of je dat nog weet) en ik kan me herinneren dat je ook toen altijd vals-positieve lijntjes had door een cyste op je eierstokken of positief testte rond je eisprong. En het valt me op dat je ook nu weer elke keer lijntjes hebt. Waarna je vervolgens gewoon weer ongesteld wordt. Elke keer maak ik uit je berichtjes op dat je er een beetje vanuit gaat dat je zwanger bent, of in ieder geval heel erg veel hoop hebt. En dan blijkt het toch niet zo te zijn. Mijn advies was niet aanvallend bedoeld, hoor. Meer een tip om jezelf een beetje te beschermen. Zeker omdat je altijd zo vroeg begint met testen en de uitslag op dat moment nog helemaal niks zegt. Jammer dat je het zo negatief opvat... Succes!
Ik zie echt geen roze streepje. Ik hoop dat harte dat deze er morgen wel staat. Bij mij kon ik het bij de eerste testen ook alleen in het echt zien, later pas zichtbaar op de foto. Succes!
Het kwam erg negatief over. De vraag was niet kijk even naar mijn zoveelste streepje, Weet je het voeld wel als een aanval! Netter was geweest en zeker als je mij ook nog kende! Via de mail! Maar goed sluit dit topic aub. Ik beloof plechtig dat ik hier niet meer mijn vroege testen zal plaatsen.
Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik denk dat Jippie het meer zegt ter zelfbescherming, eigenlijk dus positief bedoeld, maar voor jou komt het over als : ik mag van haar niet vroeg testen. Ik denk dat een ieder voor zich moet weten wanneer je test, al test je je hele cyclus door. Dit forum is er juist voor bedoeld om wazige, onduidelijke zwangerschapstesten te showen, dus vooral blijven doen! Als jij je daar prettig bij voelt moet je het zeker niet laten! Nogmaals, Jippie heeft het mijne inziens gewoon goed bedoeld...
Proudmom Ik snap niet waarom je zo reageert... Ik heb mijn reactie uitgelegd. Misschien was het niet wat je wilde horen, maar dan moet je geen topic openen. Je vraagt toch om onze mening? Ik zie niet in waarom ik via de mail had moeten reageren (ik heb je emailadres allang niet meer), aangezien er niks negatiefs aan mijn reactie was. Trouwens: Zo te lezen weet je inderdaad niet meer wie ik ben. Dan had je geweten dat ik je in het verleden vaak geholpen heb, toen via persoonlijk contact via de mail. Dus dan had je ook kunnen weten dat het niet negatief of aanvallend bedoeld was. Dus dan had je mij ook een mailtje kunnen sturen, als je je ergert aan mijn reactie. Succes verder!
Ik snap je gevoel wel, maar laat niet 1 iemand bepalen of jij je testen showt of niet! Ik ga er verder ook geen discussie van maken hoor, wilde dit alleen even kwijt En ik hoop echt voor je dat je streep snel donkerder wordt! ( die van mij moet ook echt nog wat donkerder worden wil ik er écht in geloven) succes!
Doe dat dan even via de mail! Erg positief kwam het niet over. Zeker als je mij kende!!!! Mischien was dit niet wat je wilde horen? Tss sorry maar dat is een snelle invulling. Ik wilde mijn test showen, en wilde niet deze stomme discussie. Maar nogmaals Ik zou gewoon mailen maar ook dit is weer mijn mening. Ik wens ook jou succes, en het aller beste! Einde van deze discussie.
Nu weet ik wel wie je bent.. Ik jou mailen, Ik had/heb geen problemen met jou dus why? Maar je zegt ik heb jou geholpen?? Ik dacht dat het ook andersom was. heb in jou moeilijke tijd ook voor je klaar gestaan.. Met naar elkaar luisteren Ik vraag mij af wat jou probleem is dat ik zoals jij het mooi zegt ik elke cyclus een topic open. Ken er zoveel.. Maarja.
Nee is ook! Maar heb dit echt als vervelend ervaren. Ik snap gewoon bepaalde dingen niet. En we kennen elkaar dus ook. Weet je als ik mij iriteer ga ik diegeen mailen. Maar niet op een forum reageren. En een antwoord geven wat helemaal niet overeenkomt met de vraag, maar goed ben ik weer haha. Ik wardeer je mening. Super lief! En ik weet dat je ook dit soort antwoorden kunt krijgen maar als jij zoek intikt en zoekt op 5 dagen voor nod.. Dan kom je heel wat dames tegen die testen. En wel degelijk zwanger waren. En ik denk dat ook die dames meerdere topics hebben geplaatst. Ik wil mijn abbonement dan ook stopzetten hier. Het kan dus zijn dat al mijn topics weg zijn. En ik geen aktief lid meer ben.