Hallo allemaal, Ik heb eergister ook al een topic geopend (''raak of niet'') maar ik word nu toch wel zo nerveus dat ik toch maar even een ander open in de hoop dat jullie mij kunnen helpen. Eergister had ik een heel licht positieve zwangerschaptest ( zwanger en kids, ultra gevoelig) wel iets na de opgegeven afleestijd...(hij blijft altijd best lang rood bij mij) Vanmorgen hoopte ik op een knalptest... nou, ik heb nog nooit zo'n miniscuul wazig streepje gezien! (na afleestijd) Aangezien ik pas een hele bult met ovulatietesten heb besteld en ik op internet had gelezen dat als je ovulatietest ook nogsteeds knalt, je ook zwanger kunt zijn, heb ik er 1 gedaan. De test knalde dus! Maar nu weet ik het dus niet meer... wel of niet zwanger? Komt er een vroege miskraam aan omdat de testen niet gaan knallen? Moet ik nog even wachten? IK WEET HET NIET MEER! Somebody help me?!?! Ow ja, 9 december had ik positieve ovulatietest... gr maartje
Je bent nog aan de vroege kant met testen; ik zou nog even wachten. Ik had ook pas op nod een heel licht streepje.
Wat een onzekerheid kunnen testen geven he. Je zit nu als het goed is al op je nod (of iets erna als we 14 dagen bij tellen vanaf 9dec). Zou om de dag blijven door testen. Als je eergisteren niets zag, en vandaag een miniscuul streepje hebt kan het zijn dat je ei wat later was. Zou gewoon blijven door testen met zwangerschapstesten. Hopelijk snel een duidelijker lijntje, spannend hoor.
eergister was het lijntje er buiten afleestijd maar die was duidelijker dan die van vandaag. IK gebruik ovulatietesten dus misschien heb ik de 10e mn ei gehad?(48 uur na positieve ovulatietest?) vorige maand zaten er 14 dagen tussen mn ei en mn menstruatie, blijven die dagen gelijk? ik had nooit gedacht dat ik zo onzeker zou worden van die ''stomme'' testen
Die dagen na de eisprong; luteale fase, kan steeds wisselen. Stel je nod was maandag, met uitlop dan dinsdag, dan zou je nu positief kunnen testen maar het kan ook nog een of 2 dagen duren. HCG verdubbelt elke 48 uur (meestal) dus ik zou echt nog even wachten om tussentijdse teleurstellingen en zenuwen te voorkomen. Sterkte meis!
Streep is streep hoor. Even wachten tot hij sterker word, anders langs de huisarts voor een bloedtest. Ik was ook zo ontzettend zenuwachtig. Heb wel 50 testen gedaan in de eerste week. Zat bijna huilend bij de huisarts omdat mn testjes lichter en lichter werden.... Mocht niet meer testen, want er was niks mis
Meestal komt je ei tussen de 14 en 18 dagen na een positieve ovulatietest. Denk dat dat nog weleens wisselt of het 14 dagen zijn of 16 bijv, ligt er dus net aan wanneer je eitje is gaan springen. En het precies weten kun je alleen met temperaturen. Ja weet hoe onzeker die testen je kunnen maken meid. Heb je geen kv test in huis, die vind ik zelf altijd wat sneller duidelijker dan andere testen. Hoop dat je voor het nieuw jaar een mooi duidelijke positieve test hebt. Duim voor jou en alle meiden die rond deze tijd mogen testen. Succes!
Kim11: ik wil elk uur wwl testen maar dat haalt ook niks uit blijkt maar weer Jij zegt:" streep is een streep" maar ook iets buiten afleestijd? Geen kruidvat 2v5 in huis...die verkopen ze bij ons in de burt niet! Ik heb er wel een liggen die zo'n kruis moeten vormen
Ik ben ook overtijd en het is ook zo onzeker, want ik heb nu twee keer getest en twee keer kwam er negatief uit. Mijn ovulatie was 8 dec. Nu wacht ik maar af tot ik ongesteld word wat ik dus ook niet weet wanneer dat zal zijn. Is af en toe zo niet leuk dat je niet weet wat er met je lichaam gebeurd. Ik hoop voor je natuurlijk dat je zwanger bent. Ik zou zeggen laat het even rusten hoe moeilijk het ook is (ook voor mezelf haha) en neem contact op met je huisarts als het zo blijft. Die kan jou denk ik het beste helpen.
Ik heb hier ook precies hetzelfde, alleen wel steeds negatieve zwangerschapstesten en wel positieve ovutesten ben nu zo`n 3 dagen overtijd volgens mij... kan het niet uitstaan dat ik gewoon hele mooie duidelijke cyclussen had en nu ineens niks..weet gewoon niet wat ik moet denken nu
Lindaatje83: weet jij wanneer je je ei hebt gehad? D.m.v. ovu-testen oid? Ik vind het maar zenuwslopend dat wachten hoor...maar denk maar zo: geen bloed geeft moed Sinds vanmorgen komt me eten steeds omhoog! Gatsie! Ook steeds kleine menstruatieachtige krampjes....Spanning misschien? Of toch...?
ik had 8 december een positieve ovu test en de 9de niet meer, dus als ik uitga van de 9de, was afgelopen maandag mijn nod. de laatste paar maanden is alles zo stipt verlopen, werd precies 2 weken na ei ongesteld, dus snap er nu geen zak meer van ik blijf maar negatieve zwangerschapstesten houden... wat de kwaaltjes betreft valt het hier nog wel mee...soms heb ik even wat gevoelige borsten, maar dat is niet de hele tijd
Net weer een heeeel wazig streepje buiten afleestijd met z&k. Ik heb nog een kv met zo'n kruis maar durf die bijna niet te gebruiken omdat ze in het andere topic (geloof ik) zeiden dat die best veel hcg nodig had...
Ja ik geloof dat de plustest ook wat meer hcg nodig heeft. De gevoeligste blijven de testpoint of kruidvat allebei 2 voor 5 euro. Ik hoop dat je snel duidelijkere streepjes krijgt meid, weet hoe frustrerend die wazige streepjes kunnen zijn, vooral als je voorbij je NOD bent.
Ik ga morgen toch maar eens op zoek naar die 2v5. Het is toch raar dat die hier niet verkocht worden! Er staat bij die test met dat kruis wel dat hij heel erg gevoelig is?! Hopelijk zijn de test van zwanger en kids gewoon knakentesten En hebben de positieve ovulatietesten dan toch hcg opgepakt je kan volgendmij niet 2 eisprongen in 1 maand hebben
Ik heb heb ook nooit knaltesten gehad, alleen maar bij de test van mvm, maar ja, toen was ik 9 weken zwanger. Geef dus niet op, ze zeggen een licht streepje is ook positief! Test over een paar dagen nog eens (al zal dat wachten niet meevallen ), mss wordt ie dan wat duidelijker.
Uhm maartje, lees nu pas je andere topic en die test is hartstikke positief. Heb je misschien een foto met alle test bij elkaar? Als ik uit ga van de foto op je vorige topic, zeg ik een CB met indicator doen