Ik snap er niets meer van, mijn lijf houd mij voor gek!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meja, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meja

meja Lid

14 jul 2015
    39
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Moet even van mijn hart. Ik snap er niets meer van.

Ik ben al 4 jaar van de pil af en sindsdien regelmatig een cyclus van 28, 29 dagen.

Afgelopen donderdag zou ik mijn nod hebben. Er kwam toen niets.
    Wel had ik vrijdag middag onwijs last van buikkrampen. En was daardoor ook lichtelijk misselijk. En de wc was die dag mijn beste vriend. Ik moest veel plassen.

Zaterdag morgen getest en hij was omowit. Ook de buikkramp was redelijk afwezig. Wc gang was weer normaal.

Vandaag is er weer niets. Alleen wat lichtelijke krampjes, en een lichtelijke opgeblazen gevoel, maar die heb ik al meer dan 1 week

Je wordt er zo verdorie onzeker van. Ik heb het gevoeld dat mijn lijf me zo in het ooitje aan het nemen is.

Ik weet dat ik moet wachten, maar als je ongeduldig bent is dat zo moeilijk!

2. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik zou zeggen, test over 2 dagen weer.
    Ik heb dit vorige cyclus ook gehad. Ik heb dan wel een onregelmatige cyclus maar ik werd standaard 14/15 dagen na een positieve ovulatietest ongesteld. Afgelopen maand dus niet, ik was een week overtijd en had negatieve testen en voelde geen menstruatie aankomen. Die avond was ik toch ineens ongesteld helaas. Nu zit ik weer te wachten, vandaag 2 weken geleden een positieve ovulatietest gehad en voel nog niet veel.
    Als ik deze ronde niet zwanger ben geraakt, moet ik gaan starten met Clomid...ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test in handen krijgt en anders snel je menstruatie, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Succes!

3. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Vervelend die onzekerheid inderdaad, maar het kan alle kanten op. het kan zijn dat je wat aan het stressen bent en dat daarom je menstruatie later komt. Maar het kan ook zijn dat je langzaam HCG opbouwt en pas later positief test, dit heb ik ook wel eens gelezen hier. Dat sommige vrouwen pas laat positief testen.

Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt, succes.

4. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Lastig hoor, je zou idd over een paar dagen opnieuw kunnen testen. Ik had de vorige x ook 4 dagen na NOD pas een lichte positieve test.

5. meja

meja Lid

14 jul 2015
    39
    7
    8
    NULL
    NULL
    Helaas vandaag ongesteld geworden.

Nou ja, volgende ronde beter!

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ahw jammerrrr. Inderdaad, volgende ronde beter!! Succes :)

Deel Deze Pagina