Hoi meiden, Afgelopen zaterdag had ik in de avond het idee dat ik mogelijk weleens een innesteling zou kunnen hebben. Ik had zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik en pijn in liezen. Die steken in mijn liezen heb ik nog steeds zo nu en dan. Ook wat andere symptomen, nog niet heel erg aanwezig, maar toch vond ik het vanmiddag heel gek dat ik negatief testte. Zit nu op ongeveer 11/12 dpo, maar als er evt een innesteling heeft plaats gevonden, zit ik daar nu 4 dagen na. Ik heb met de kruidvat 2voor5 getest, en las dat deze pas een positieve uitslag geven vanaf een waarde van hcg 50. Normaal zou ik nu al lang last hebben van roze verlies, vanwege aankomende menstruatie. Ben bang dat er niks anders op zit dan over 2 dagen opnieuw te testen Maar ben intussen dus erg benieuwd naar jullie ervaringen over hoe snel je positief testte na de vermoedelijke innesteling!
Hier ook met de 2 voor 5 redelijk snel licht positief getest. Dit was twee dagen nadat ik mij op een avond niet lekker voelde (rillerig, en buikkrampen). De 2 voor 5 meet al vanaf een HCG waarde van 8 en niet 50. Ben je trouwens zeker van je eisprong? De pijn die je noemt kunnen ook goed passen bij de laatste groeispurt van je ei voordat de eisprong daadwerkelijk plaatsvind.
Ik testte eigenlijk iedere keer wel vrij vlot na de innesteling. Heb bij de meeste zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad, testte eigenlijk iedere keer positief binnen de 5 dagen erna. Met als toppunt dat ik tijdens de zwangerschap van mijn jongste dochter op 8dpo een bloeding had en 9dpo positief testte!
Ik Denk vrijdag en zaterdag de innesteling gevoeld te hebben op 6 en 7 dpo. Op woensdag was ik 11 dpo en testte ik licht positief
Ik testte altijd belachelijk vroeg positief na mijn eisprong. Mijn toppunt was 6dpo, maar 'normaal' was bij mij bij 8dpo. Snelle innesteling en ik maak veel hcg aan. Op mijn bloedtesten had ik ook al snel hoge hcg- waardes.
Bij Aiden heb ik de innesteling gevoeld en testte 4 dagen daarna positief (duidelijk streepje, niks geen tuur).
bij deze zwangerschap voelde ik denk ik zondagavond de innesteling ongeveer een half uurtje lichte steekje in mijn onderbuik. het is dat ik rustig op de bank zat anders had het mij niet opgevallen. woensdag teste ik positief met de kv2v5