5 dagen voor nodige negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mel1990, 31 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel1990

Mel1990 Nieuw lid

31 aug 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo lieve dames

Ik ben een mama van 6 kindjes 4 dames en 2 boys.
    We zijn bezig voor nummer 7 . Maar mijn syclus is een beetje van slag deze maand normaal 28 dagen nu had ik mijn ei sprong een paar dagen later pas. Ook getest en indd een smily nu heb ik mijn ovaluatie ap aangepast en zou ik 3 september ongesteld moeten worden ik heb nog nooit te vroeg getest maar ik kan het niet laten. Ik voel me zo zwanger maar hij was negatief zijn er misschien dames die hetzelfde meegemaakt hebben 3n toch zwanger waren of kan k er 3cht van uit gaan dat het gewoon negatief is had wel een action test gedaan 4 dagen voor je nodige. Ik heb btw nog nooit ergens een vraag gesteld dit is voor mij ook nieuw en waarom geen idee maar het leek me gewoon ook eens leuk om andere reacties te lezen groetjes ❤

2. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.002
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hee welkom!
    Je bent nog erg vroeg met testen. Ik zou dan op 3 september nog een test doen, of afwachten of je menstruatie dan komt en dan dus evt dag erna testen. Succes!
    De klachten die je hebt komen op dit moment niet door een zwangerschap, dan zou je positief moeten testen.

Mel1990 vindt dit leuk.
  3. Mel1990

Mel1990 Nieuw lid

31 aug 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel ij ga gewoon wachten tot zaterdag kost anders alleen maar geld

Deel Deze Pagina