welke ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaLootje, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Hey dames,

Ik wil deze maand voor het eerst beginnen met ovulatietesten, maar ben dr echt helemaal niet in thuis.
    Ik gebruik nu 3 maanden geen anticonceptie meer, maar we hebben pas 1 ronde rond de eventuele vruchtbare dagen geklust, dus ik wil nog niet meteen beginnen met hele dure ovulatietesten.
    Ik heb een beetje rond gezocht op het internet naar verschillende ovulatietesten en nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen..

Welke ovulatietest hebben jullie gebruikt en over welke zijn jullie het meest tevreden?
    Ook ben ik benieuwd of iemand hier ervaring heeft met 123ovulatietest, als ik google staat die er altijd tussen maar heb er nog nooit iets over gelezen op dit forum..

Nou, ben benieuwd :D

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik gebruik ook sinds deze maand pas ovutesten en heb ze van zwanger en kids.. Heb 2 versies, de dipstick en de midstream. Persoonlijk vindt ik de midstream fijner en duidelijker, maar die zijn wel wat duurder.. Had gister een mooie donkere streep dus met een beetje geluk knalt ie er vandaag van af!

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik gebruik de ovulatietesten van zwanger en kids nu 2 rondes (dit is mn derde ronde met de testen) en heb er elke keer mn eisprong mee kunnen vinden.
    Ze zijn goedkoop en handig.

Ik heb die van predictor in het begin gebruikt, die zijn duur en geven onduidelijke resultaten vind ik.
    Ze leken allemaal positief, wat dus helemaal niet klopt.

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik heb de dipsticks van Zwanger & Kids gebruikt. En ter controlle de CB digital ernaast. (alleen als de Z&K posi aangaf). Zo weet ik dus ook dat de goedkope van Z&K bij mij goed werkten en altijd netjes mijn ovu aangaf.

Voor de geintresseerde. Ik heb nog 13 ovutesten van Z&K liggen. Ik ga ze niet meer gebruiken voor de uiterlijke houdbaarheidsdatum (aug 2012). Dus wie interesse heeft, stuur me maar een berichtje.

5. sterkekinderwen

sterkekinderwen Niet meer actief

Ik gebruik de ovu testen van sensitest (cassette vorm)
    Ben er dik tevreden over en ook zeker niet duur.
    Ik had deze maand 15 ovutesten voor 10 euro

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik gebruik de clear bleu digital. Wel wat duurder maar geen streepjes turen maar een duidelijke smiley face als je ei in aantocht is.

liefs

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik gebruik ook de dipsticks van zwanger&Kids en mijn ei deze maand er goed mee gevonden!

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb ook die van zwangerenkids gebruikt en hier iedere maand mijn ei mee gevonden. (dipsticks)

9. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik gebruik die van Sensitest. Zo'n voordeelpak van 24 stuks + 3 gratis zwangerschapstests.

In het begin vond het wel lastig. Ik krijg een dun penlijntje. Moest er even handigheid in krijgen denk ik. Mijn ei lijkt niet in aantocht. Weet niet of dat ook echt zo is of dat die test niet duidelijk is. Dus ik lees even mee.

Deel Deze Pagina