Wie van jullie testte na (meer dan) een week positief?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marcella, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Hoi dames,

Ik heb een vraagje want ik word helemaal gek van mezelf. Ik ben vandaag 7 dagen overtijd. Ben sinds oktober gestopt met de pil en daarna gewoon regelmatig geweest. Vroeger was ik ook altijd heel regelmatig. Nu heb ik sinds 1 dag voor NOD echt krampen alsof ik ongesteld moet worden. Het trekt door naar links en rechts en naar mijn rug en lies. Verder heb ik ook sinds een aantal dagen veel meer honger. Meer klachten heb ik niet en ik denk ook niet bij elk symptoompje: 'zou dit wat zijn'?, maar ik word zo moe van al die negatieve testen.

Dus mijn vraag is: Wie van jullie testte na (meer dan) een week positief?

Alvast bedankt

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb min of meer het zelfde. September gestopt, daarna 2 rondes regelmatig, nu 11 dagen overtijd. En ook alleen maar negatieve testen.
    Heb vanochtend naar de HA gebeld. Volgens de assistent ben ik aan het ontpillen, ookal wilde zij het niet zo noemen. Als ik over 2 tot 4 weken nog steeds niet ongesteld ben en nog steeds negatief test, mag ik langskomen.
    Heb ook aangegeven dat ik al 3 weken krampen heb, maar dat hoort er allemaal bij.

Maar als jij in oktober bent gestopt, hoeveel rondes heb je al gehad?

3. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    ik teste op de dad dat ik 1 dag overtijd was en die was posi ..
    maar bij ieder is dat verschillend !

succes

4. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Ja, ik teste de eerste keer negatief, dus ik dacht: niet zwanger. Toen ik na meer dan een week nog niet ongesteld was deed ik 'voor de zekerheid' toch maar weer een test en die bleek geheel onverwachts positief!

Bij mij is de eisprong wat later gekomen blijkbaar, of de innesteling heeft wat langer geduurd.

Ik hoop dat je ook een positieve test mag krijgen ;)

5. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Ik heb 2 rondes gehad. Op zich niet veel, maar was gewoon na 28 dagen ongesteld. Ik zou het ook geen probleem vinden als het nu nog niet gelukt is, maar laat me dan in ieder geval duidelijkheid krijgen. Of een positieve test, of ongesteld. Dan weet ik waar ik aan toe ben.. ;)

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Vind ik ook hoor!

7. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    ik had bij de eerste zwangerschap pas na 14 dagen een positive test.
    achteraf was ik ook pas 2 weken later uitgerekend.. de verloskunidge zei dat t kwam omdat je bevruchte eitje nog even kan "rondzwemmen"voordat ie gaat innestelen..
    bij de andere 2 zwangerschappen was ik 1 dag voor mijn nod al positief getest..
    succes met wachten..

8. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Bedankt meiden voor de antwoorden die al gegeven zijn. Kan ik gelukkig toch een beetje hoop houden ;)
    We wachten maar rustig af. Ga nu even afleiding zoeken. de was doen pfff :)

9. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik teste bij Yeline pas na 11 dagen positief en nu teste ik pas na 12 dagen heel licht positief met 15 dagen overtijd was die pas echt donker.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik probeer pas volgende week vrijdag ofzo weer te testen, mocht het dan nog nodig zijn...

11. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Hoi Marcella,

Om heel eerlijk te zijn, je bent pas gestopt met de pil?ook al was je daarna even heel regelmatig, je lichaam kan gewoon heel raar doen na het stoppen van de pil. ik had na het stoppen in juli een normale cyclus en daarna opeens zeer onregelmatig en langer. het duurt ongeveer een half jaar voordat het echt weer helemaal normaal is.

jenna

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik teste na 17 dagen pas licht positief en nu loop ik op het eind

Deel Deze Pagina