Naja.. ben ik benieuwd naar.. Van mij hoeft t allemaal echt niet nieuw te zijn dus heb (schoon)familie verwezen naar marktplaats, wat Justin leuk zou vinden Als het er maar wel dan als vrij nieuw uit ziet hoor. Ook hebben wij bijv een aerosleep gevraagd wat best duur is, maar waarom de helft meer neertellen als t ook zo kan.??8) Maar nu zitten wij in twijfel want wij zouden een kado kopen voor ons nichtje en de tante/oom van mn nichtje juist voor Justin.. '' Durven' wij die ook iets 2e hands te geven.. Weet dat de ouders vrijwel altijd nieuw kopen nl.. Wie is het er wel/niet mee eens.. kom maar op!
Mij zou het ook niets uitmaken. Heb toevallig iets gekocht van Little people. Bijna niet mee gespeeld, dus waarom zou ik 3x zoveel ervoor betalen? Kan best vind ik dus!
Ja, ach, waarom niet?! Als het er nog nieuw uitziet, dan vind ik dat best kunnen. Het hoeft ook niet allemaal splinternieuw te zijn in mijn optiek. Wij hebben vorig jaar voor mijn nichtjes via MP zo'n "radertekendinggevaldoos" gekocht (snap je 'm nog - kan je allerlei figuurtjes tekenen met die raders - weet ff niet hoe dat nou ook alweer heet). Sowieso niet meer in de winkel te krijgen, maar de meiden waren er maar wat blij mee ... vonden het eigenlijk wel reuze interessant dat Sinterklaas het uit zijn eigen oude speelgoedkist had gehaald (zo hadden we dat verteld) ...
ik zou niet iets 2e hands kopen en het dan cadeau doen, maar dat is meer omdat ik niet weet of andere daar van houden! voor mezelf vind ik 2e hands niet erg. het ligt er wel aan wat het is, en of je het goed schoon kan maken en of het er nog goed uitziet.
ja hoor ik doe het gewoon! nichtje is volgende week jarig en wilde een spel voor de ds of ps2.. die koop ik gewoon 2e hands
voor mijn eigen kids kocht ik vaak 2ehands iets, ook voor sinterklaas.. voor een ander zal ik dat niet snel doen
Voor mezelf of voor mijn eigen kinderen koop ik wel snel iets 2e hands. Maar zal het nooit voor iemand anders z'n kinderen doen.
hangt er vanaf voor wie en hoe je band met hun is. ik heb laatst een heel leuk poppen ledikantje voor mijn buurmeisje gekocht op MP en ook helemaal op geknapt. ik doe het ook voor andere familie als ik iets leuks zie bij de kringloop bv dan koop ik het voor ze. als mijn (schoon) ouders iets van MP willen kopen voor de kleine dan kijk ik daar echt niet raar van op. mits het schoon en zo goed als nieuw is.
Speelgoed zoals duplo of little people en sporadisch weleens kleding heb ik al via mp of via vrienden gekocht, dat maakt mij voor ons eigen kind echt niet uit. Moet er wel nog allemaal goed uitzien en het huis waar het vandaan komt moet wel 'netjes' ogen anders bel ik het af. Controleer dat dus wel vooraf. Als ik het cadeau moet geven koop ik het nieuw.
Ik zou wel iets 2e hands geven, maar ik zou het er wel bijzeggen dat het tweedehands is. Ik weet niet of ik het zou doen bij mensen waarvan je weet dat ze altijd alles nieuw kopen. Dan zou ik voor een goedkoper, nieuw kadootje gaan denk ik. Of van te voren even vragen wat ze liever hebben.
Ik doe het zelf nooit, dus niks voor mijn zoontje en ook niet voor anderen. Maar ik vind er niks mis mee als het er goed en schoon uit ziet. Maar aan anderen zou ik niet iets tweedehands geven.
Ik zou het persoonlijk niet doen,ja ik schuif wel dingen door die ze gewoon zo mogen hebben,maar als een echt kado,niet dus. ik heb zelf overigens absoluu geen problemen om iets 2e hands te krijgen,maar heb het ook zelf nooit als kado gehad.
Tuurlijk een gegeven paard hoor je sowieso niet in de bek te kijken en daarbij heb ik persoonlijk echt een aversie tegen dat overdadige gedoe van tegenwoordig. Maar goed das mijn mening. Ik zal straks voor onze kleine ook zeker niet zo'n overdadige dure babykamer aanschaffen om iets te noemen. Of 2e hands, of alternatief bedenken voor bepaalde dingen of het zelf maken. Dat is niet eens omdat we het geld niet hebben. Waarom zou het toch zo'n weelde moeten zijn alsof daar het geluk en de blijdschap in zit, daarbij, iets van marktplaats wat er nog helemaal mooi uitziet, maar waar je wel de helft minder voor betaald hebt, dat geeft toch een kik. Tenminste, vind ik hoor.
miss zou je het eens kunnen overleggen?? of vind je dat miss ook wat raar om te doen!? ik zelf zou er geen problemen mee hebben hoor! als het er netjes uitziet...
Ik zou het niet leuk vinden om iets 2e hands te krijgen, zou het ook nooit kopen als cadeau! Waarom, tsja gewoon het gevoel erbij denk ik, heb voor onszelf ook nooit iets gekocht 2e hands. Oja toch wel een paar boekjes!
vorig jaar hebben we wel wat dingen 2e hands gekocht. Maar dit jaar heb ik zoveel koopjes dat het allemaal nieuw is Maar 2e hands waarom niet.
Voor een ander niet, maar wellicht voor onze kids wel. Heb er nooit echt naar gekeken, maar kan ik wel eens doen! Vooral Lego ofzo. Die gooi in in de wasmachine en dan is het schoon lijkt mij. En wat slijt dat spul? Hmmm * gaat direct naar marktplaats *
Ik zou zelf geen tweedehands dingen cadeau geven. Mijn zoontje kreeg laatst wel een tweedehands ingepakt cadeau. Ik kon zien dat het tweedehands was (hoewel het er als nieuw uitzag hoor), maar dat werd er niet bij gezegd. Toen dacht ik nog: hmmm dat zou ik zelf nooit gedaan hebben. Of ik zou het er eerlijk bij gezegd hebben. Maar ik kan er ook niet echt mee zitten. Mijn zoon was er blij mee, dus wat maakt het uit...