Ik was vrijdag in de stad en kwam wat leuke dingen tegen voor de oudste en jongste en heb het gekocht. Voor dochterlief; Broodtrommel en drinkbeker Animal Planet Panda Lunchbox 586304 Voor zoonlief; Een hot Weel auto En een rugzak van lief! Lief! Family Tree Rugzak Blauw 594227 Vinden jullie dit vroeg en hebben jullie zelf al wat gekocht?
Wij doen dit jaar er denk ik nog niet aan, maar ik vind het niet vroeg hoor, als ze ook al kruidnoten in de winkel hebben liggen En je hebt het maar vast in huis, je zal niet straks zoiets hebben van, oh ik heb nog niks en dus niks meer kunnen vinden? (al zal dat onwaarschijnlijk zijn).
ik heb nog geen pepernoot in de winkel zien liggen, en dié liggen er al veels te vroeg, laat staan dat je nu al inkopen gaat doen voor sinterklaas..
Ik begin altijd optijd. Dan ben ik ruim voor 5 dec klaar en hoef ik niet op de laatste koopavond nog te stressen. Heb nu een paar van die spelletjes die afgelopen week bij de aldi in de aanbieding waren. En ik kreeg wat dvd's van de buren waarvan ik ook een paar voor Sinterklaas bewaar. Verder nog een hele doos kralen liggen. Bij de kringloop zag ik een 'Electro' in perfecte staat. Dus ik ben al een eind op weg. Ik ga er niet bewust voor op pad, maar als ik iets zie, neem ik het mee.
Ik heb al een aantal dingen liggen voor de decembermaand. Ik vind die maand al duur zat, dus als ik wat leuks tegenkom, voor een goede prijs, dan heb ik het al vast in huis. Moet ik wel zeggen dat ik vanwege mijn zwangerschap de komende maanden niet in staat zal zijn veel te winkelen (cerclage), dus heb ik al meer voorbereid als dat ik misschien anders gedaan zou hebben.
K heb nog niks maar als ik iets tegen kom neem ik t zeker mee. Tis duur genoeg dus een beetje spreiden kn geen kwaad
Als ik nu iets leuks tegen kom, dan neem ik het wel mee. Heb inmiddels 2 spellethjes voor mijn dochter en de serie earthflight voor schoonvader in de aanbieding...
Als ik iets tegenkom zou ik het ook al halen en weg leggen hoor, is het straks niet eens een hele mep geld namelijk
Als het om erg goede aanbiedingen gaat, zou ik zelf ook al wel inkopen doen. Maar gewoon zomaar, omdat je iets leuks tegenkomt.. Nee Vind overigens dat iedereen dat zelf moet weten hoor, ik vind het ook niet raar ofzo
Wij doen er nog niet aan. Kleine meid snapt dat toch nog niet. Maar ik vind het niet gek dat je er nu al mee bezig bent. Zo spreid je de kosten ook een beetje en kost het niet in 1x heel veel. Vaak als ik moet gaan zoeken naar kadootjes, dan lukt het niet. Ik neem ook geregeld eens wat mee als ik iets zie, voor in de kadodoos. Zo heb ik altijd iets in huis mocht er onverhoopt iets voorvallen.
JE kan ook alvast geld opzij leggen voor de decembermaand, dan merk je het ook niet zo erg. Maar ik heb 1 keer het hele jaar door alvast wat dingetjes gekocht (voor sint en kerst) omdat het dan een hele goede aanbieding had. Maar ik vergeet dan gewoon wat ik al heb gekocht met als gevolg dat ik veeeeel te veel had. Ik ga dus pas in november shoppen.
Als ik geld apart leg heb ik nog de leuke aanbiedingen er niet mee Zag in nieuwe kruidvatfolder ook al leuke dingetjes staan
Wij doen met lootjes, dus ik heb nog geen idee voor wie ik cadeautjes moet kopen helaas... Anders kon ik inderdaad alvast inslaan
Hier vieren we alleen Kerst, maar heb wel al wat dingen ja. Ik kijk gewoon het hele jaar door voor cadeautjes, zodat ik niet last minute nog dingen moet verzinnen (haat het zo om door de stad te struinen en uit wanhoop dan maar iets moet kopen wat ik niet leuk vind om te geven). Waarom zou ik moeilijk gaan doen? Ook ben ik niet in één keer zo'n smak geld kwijt, erg fijn
Ik neem nu ook al leuke aanbiedingen mee hoor! Zoon is ook jarig 2jan dus de maand is duur genoeg. En het ligt toch in de kast niemand die er last van heeft. Liever nu een dvd voor 4,- als straks met de feestdagen voor de volle mep bijv.
Ik ga er echt nog niet specifiek voor op zoek, maar ik ben een paar keer tegen iets leuks aan gelopen, dat ik heb meegenomen. Dat was dan echt een goede aanbieding. Ik vind het gewoon zonde om in november hard te moeten gaan zoeken en dan maar iets te kopen, omdat ik eigenlijk niet helemaal weet wat ik moet kopen, terwijl ik eerder echt leuke dingen heb gezien voor een habbekrats. Bovendien heb ik wel eens het idee dat alle dingen in november en december duurder zijn en hou ik niet van die overvolle speelgoedwinkels met rijen tot aan de deur. Overigens heb niet allemaal grote cadeau's, maar juist kleine dingen, die ook prima als schoencadeautje kunnen. Ik weet wel ongeveer wat ik al heb liggen en heb inderdaad niet veel meer nodig. Mocht ik te veel hebben, dan bewaar ik het gewoon tot haar verjaardag, die vlak erna is. Of tot een regenachtige zaterdag waarop ik haar achter het behang kan plakken!
Het waren ook aanbiedingen hoor Mepal was 1en de tweede gratis De tas was 18 ipv 28 Autootje was 1 euro
Sommige mensen die halen het hele jaar door wat. Groot gelijk dan splits je de kosten. Ik heb ook al 1 cadeautje voor de oudste. Zag ik toevallig in de aanbieding nl. Ben al een beetje aan het oriënteren zodat de kosten niet in 1x gedaan hoeven te worden. December is al een dure maand genoeg.
Soms als ik in bv april wat zie liggen waar ik van denk ja dat is het helemaal dan neem ik het alvast mee en leg het in de kast voor 5 dec. Ideaal want dan hoef je niet zo'n klap geld uit te geven in een korte periode.
Ik spaar het hele jaar door, haha. Als ik wat leuks zie, waarvan ik denk dat het goed rond de Sint periode past, dan neem ik het gewoon mee hoor.