Als ik iets tegenkom neem ik het vast mee. Dan heb ik de kosten een beetje verspreid en niet allemaal in december
Ik koop al jaren vanaf de zomer dingen die ik tegen kom en in de aanbieding zijn! Scheelt een hoop geld en stress!
Wij vieren kerst, en de eerste cadeautjes koop ik 2 dagen na kerst, wanneer alles in de uitverkoop is! Dus nee, vind t niet vroeg! Ik zou gek worden als ik alles 2 dagen van te voren moest gaan halen. Al die mensen die precies het zelfde zoeken als ik, nee.. daar hou ik niet van!
Ik hou ook het hele jaar mijn ogen open en als ik wat leuks zie (meestal aanbiedingen) dan sla ik het alvast in. Heb al wat cadeaus gekocht voor verjaardag oudste (is 2 dec jarig) en voor Sint. Zeker de uitverkoop bij Kruidvat is altijd een leuke. Heb er nu heel veel Lego met 50% korting gekocht en weggelegd voor Sint.
Ik denk dat ook vaak, alleen in praktijk pakt het anders uit, ben vaak dol enthousiast dat ik niet kan wachten om te zien hoe leuk ze ermee kan spelen
Ik heb ook al een paar dingen klaar liggen (vooral shoencadeautjes). Als ik iets leuks tegen kom neem ik het gewoon mee.
Ik vind dat veel te vroeg om er nu al mee bezig te zijn. Maar aan de andere kant ook wel weer slim want ipv dat je straks loopt te zoeken heb je het in ieder geval wel al. En ik heb zelf nog geen kinderen dus hoef nog niet aan sinterklaas te denken, maar ik ben bang dat ik straks ook zo iemand word die in sept ofzo denkt goh dit is idd wel leuk voor sinterklaas
Als het een echt goede aanbieding is, zou ik het ook kopen. Vooral speelgoed is volgens mij in nov, dec nooit in de aanbieding. En waarom zou je meer betalen als dat niet nodig is. Wel goed verstoppen! Vriendin had ooit ook al van alles gekocht voor 5 dec, maar haar zoon vond het al eerder, dus toen kon ze dubbelop gaan kopen.
Ik heb al een scateboard en een doos lego voor de helft van de prijs! Ik let er al wel op en als ik wat tegenkom neem ik het zeker mee. En zo spreiden we de kosten, wat ik ook prettig vind, omdat we ook nog een paar verjaardagen hebben in december.
Ik deed dat eerder altijd wel...maar nu gaan ze waarschijnlijk met de speelgoedgids iets uitzoeken...dus ga ik niks eerder kopen. Ja misschien wel vast de schoencadeautjes. Maar dat is meestal iets tussen de 1,50 en 5 euro. ( zakje lego, stiften et cetera)
Toevallig 2 weken geleden in movie park voor beide kinderen wat Dora en Spongebob spulletjes gekocht voor sinterklaas. Mocht ik nu een leuke aanbieding zien dan neem ik het ook zeker mee.
Ik heb ook al iets in huis. Ik zag ook iets geweldigs waarvan ik weet dat mijn dochter het zeker leuk gaat vinden. Het was in de aanbieding en verder nergens verkrijgbaar behalve ebay en Amazon.... Dan koop ik het liever in de winkel
Ik heb eigenlijk alles al. We krijgen begin november de sleutel van ons nieuwe huis dus heb dan wel wat anders aan mijn hoofd dan sint/kerst
Oh, dat doe ik het hele jaar door. En niet alleen voor sinterklaas, maar eigenlijk voor alle feestjes. Dus de verjaardagen, kinderfeestjes van andere kindjes, kraamkadootjes etc. Als ik iets leuks zie bijv. in de opruiming of in de aanbieding, dan koop ik dat gewoon.
Wij vieren geen Sinterklaas maar als ik iets leuks zie koop ik het en zie ik wel wanneer ik het kado geef. Dus nee, ik vind dat niet te vroeg.
Heb voor beide meiden t nodige al in huis. Heb lijstje op tablet staan wat gekocht maar ook verjaardag lijstje voor beide
Soms heb ik ook al zin om wat te kopen voor sinterklaas maar tot nu toe heb ik me ingehouden. Ik denk dat als ik er nu al aan begin we tegen die tijd moeten gaan verhuizen naar een veeeeeeel groter huis.
Ik heb nog niks, maar ze is dan ook pas jarig geweest! Vanaf volgende maand ga ik met en met wat inkopen. Daarnaast doe ik mee met onderzoeken van TNS NIPO waar we cadeaubonnen van bol.com voor krijgen. Die spaar ik het hele jaar op en met Sinterklaas koop ik daar de cadeaus van. Ik heb nu alweer een leuk bedrag bij elkaar gespaard.
Toevallig heb ik vorige week bij de aldi een ukelele gehaald voor m'n dochter, die al een jaar roept, dat ze een gitaar wil . Dus dat is wel leuk voor 5 december.