Ik kan me voorstellen dat je t nu al haalt, maar als ik nu al begin wordt het véél te veel, hoe ik me ook voor neem dat niet te doen..
wij zijn ook al een beetje aan het rondkijken ik heb alleen helemaal geen inspiratie. iemand nog ideen wat leuk is voor een jongen van 1.5 en een meisje van 2.5?
Ja ik vind het erg vroeg maar goed, kan me voorstellen dat als je wat leuks tegenkomt dat je het wel koopt. Mijn zoon is vlak na sinterklaas jarig en bedenk ook al verjaardagscadeau's, dus tsja. Raar vind ik het niet
Ik heb in juli al wat spulletjes gekocht voorde sint. In het kruitvat ging er lego en duplo weg voor- 50%. Het staat er echt niet op dat het gekocht is in juli hoor. Maar ik koop alleen dingen die ik van plan was om te kopen anders heb je een hoop zooi erbij dat je eigenlijk niet wilt!
Nee hoor, helemaal niet gek. Ik ga aanstaande woensdag de sta in voor een paar dingetjes. Onze oudste is in december jarig, zo ook ikzelf en mijn neefje. We doen met de familie ook lootjes voor kerst, thuis lekkere hapjes op tafel. Onze jongste is vegin januari jarig, dus de maand december is bij ons al duur genoeg zonder sinterklaas Ik heb sowieso al een gruwelijke hekel aan winkelen. Je zal me dus rond de feestdagen niet snel in de stad zien. Ik ben dus voor half november al klaar voor de maand december. Heerlijk.
Ik koop vanaf juli ongeveer elke maand wat en zet het op zolder. Hebben geld niet om alles in een keer te kopen en zo komt het minder hard aan
Hier nog geen inspiratie dus tips zijn welkom haha. Wel besloten dat dit jaar minder kleine ( en dan veel) maar minder en wat groter. Nu nog nadenken hahaha
Ja hoor. Op zolder liggen al een vriendenboekje, een Barbie met keuken, een puzzel van Djeco, dvd's en knutselspullen. Ik heb ze niet specifiek voor Sinterklaas gekocht.
Een plastic theeservies, toverstafje, Duplo, cd met kinderliedjes, voorleesboek, een starterssetje van Brio (houten trein).
Hier ook al wat dingen in huis hoor en kijk goed rond of ik wat leuks tegenkom. Maar ja, ben 2 dec uitgerekend dus ga niet op het laatste moment nog even lekker shoppen (en wie weet heb ik het mooiste sintcadeau al bijna 26 weken geleden "gekregen" )
Ik verzamel stukje bij beetje de cadeautjes vanaf ongeveer nu. Zeker nu de jongste ook nog eens 14 december is geboren, zal het een nog drukkere maand worden. Dan heb ik het maar vast binnen en vergeet ik ook minder.
Ik ben niet zo zeer op zoek of aan het winkelen, maar ik kom weleens dingen tegen die ik dan maar 'alvast' meeneem. Heb een aantal babypoppen kleertjes en badje enzo al liggen.
neehoor ik pak wel vaker wat dingen mee als ik denk HEY das cheap of een goede deal en dan leg ik het weg voor later (of dat nu verjaardag is of sint dat maakt verder niet uit) vaak scheelt het je zo een hoop geld!!
ja hier ook bezig. pas een stuk of 8 spellen via een facebookgroep gescoord voor 20 euro. ook handig voor een keer een regenachtige verveeldag.
Hier ook al wat in huis. Kijk regelmatig op mp en ook leuke aanbiedingen in de winkels ga ik halen. Ze is begin januari ook weer jarig dus een de kosten een beetje spreiden kan geen kwaad
Ik ben normaal heel vroeg met dit soort dingen, maar nu heb ik hier toch nog geen seconde over nagedacht! Wel leuk, weer cadeautjes verzinnen en wat inspiratie opdoen hier.
als ik wat leuks zie neem ik het mee. maar ga er nu nog niet voor zoeken ik heb al 1 ding in maart al gekocht, stond voor 75% bij intertoys en was zooo leuk. maar dochter kan er pas rond 2 jaar mee spelen dus leuk voor 5 dec