Wij hebben een maand geleden ofzo al iets gekocht. Nu maar hopen dat we het niet vergeten . Maar vind het heel normaal om de kosten te spreiden!
nee hoor, zo verdelen wij de kosten namelijk. Mijn zoon en ik zijn in november jarig manlief eind oktober, dan sint en kerst en tel maar uit. Wij hebben op zolder een aparte kast met een slot erop en daar doen we alles in wat we verzamelen.
Ja hoor ik ben er ook al mee bezig! Vind de december maand zo ie zo al duur En als ik het nu " mee kan nemen " bij ons boodschappen budget .. Heb al leuke dingen gezien voor in de schoen en dingen gekocht voor in de schoen Tja je kan het vroeg noemen maar heb ook altijd het idee dat sommige speel goed plots rond december duurder word zz
yep hier ook al een aantal dingen liggen! zoon is 3 december jarig ook nog..dus ik kan altijd nog kiezen Ik vind het ook een uitdaging om zo goedkoop mogelijk dingetjes te scoren, en dat lukt zo best aardig. Toch is 't soms moeilijk, omdat ze met de komst van de boeken ook weer zoveel nieuwe wensen krijgen..maar dan zijn ze toch ook altijd blij met een paar verrassingen.
Als ik wat leuks zie neem ik het wel mee. Voor de baby heb ik alles al want die krikgt tweedehands van grote broer. Voor zoonlief heb ik twee kleine dingen.
Ik ben er deze week mee begonnen. Zag de folder van de Intertoys, en ik ga die lachende Ernie halen voor Beer. Ik ga alles een beetje bij elkaar sprokkelen, dan is t niet zo een grote uitgave in 1x. Al het "overige" boodschappengeld gaat in een potje, en is voor 5 dec. Tussendoor hou ik de aanbiedingen in de gaten, en koop ik t alvast in.
nee nog lange niet mee bezig. Zoveel krijgen ze ook niet op die dagen hoor, wat kleine schoencadeautjes en op 5 december 1 groter cadeau. (van oma, oma en opa en oom en tante krijgen ze ook een cadeau, dat zijn dan 4 cadeaus in totaal en dat vinden wij meer dan genoeg).
Ja, hier ook aan het rondkijken en ik neem het mee als de prijs goed is. Mijn zoon is ook in december jarig, en mijn dcohter begin januari....dus veel dingen en ideetjes nodig. Zowel voor ons als de opa's en oma's...
Ik koop altijd het hele jaar door cadeautjes. Als ik wat leuks zie neem ik het mee en gaat het in een doos die ik er speciaal voor heb staan.
Alleen maar slim zo snel beginnen ! Ik heb ook het idee dat het in december allemaal veel duurder is.
Hier ook al het e.e.a. liggen. Dingen die ik tegen kwam en nu heel erg in de uitverkoop waren. Vooral schoen-kadootjes maar ook een tasje wat ik erg leuk vond en nu afgeprijsd. Het kan maar binnen zijn.
Ik heb ook al spulletjes liggen. Het sleutelhuisje van de Intertoys, Woezel en Pip bowlingspel, My Little Pony babyhuis met allemaal extra spulletjes, grote Teletubbie Po. Dat was het volgens mij. Vind het ook zonde om het te laten liggen als het in de aanbieding is.
Wij kopen hele jaar door iets. We vieren het met de hele familie en om dan voor 5 kinderen inc loodje in een keer kado;s te kopen en betalen is niet te doen en ik heb helemaal geen zin in om eind november met de drukte de winkels bij langs te gaan. 1 keer gedaan nooit weer. Sommige mensen zijn zo druk...Ik ben dan lekker klaar. En van de week stond in blad kinderen top 10 besparingtips dat je nu het beste sinterklaas kado's kunt kopen omdat veel dingen afgesprijst zijn. dat klopt. leuke kinder rolschaatsen (verstelbaar) normaal 15 euro nu 5 euro.. dat laat je toch niet liggen??
Ik koop altijd al spullen als ik ze tegenkom. Zo heb ik bij het kruidvat voor de helft van het geld al wat meegenomen. Voor mijn dochter ben ik eigenlijk al klaar. Voor de groten moet ik nog wel beginnen maar dat komt eigenlijk pas na het lootjes trekken.
Ik heb begin juli een geweldige promo kunnen scoren bij Bart Smit. Iets voor de jongste dat ik vorig jaar al gezien had: 19,95 ipv 59,95. En voor zoonlief ook vorig jaar gezien: 19,95 ipv 49,95. Nou, dat vind ik koopjes En nu kwam ik in de Zeeman leuke Cars auto'tjes tegen. Heb hem zo ook eentje meegebracht voor in de schoen. Op die manier vind ik de kosten ook wat gespreid. en 't is nu dat je koopjes kan scoren!
Als ik wat zie dan neem ik het gewoon mee, hou er niet zo van om op t laatste moment te stressen haha
Ik koop nog niks, maar bij mijn zusjes kocht mijn moeder/stiefvader hey hele jaatmr door.voor de decembermaand. Financieel was dat beter dan alles in dr maanden ervoor enzo. Meestal was het nog zl dat de duurdere kado's van mij en een goede vriendin vam de familie kwam.
ik heb ook al wat schoenkadootjes boven liggen. mini babyborn poppetjes met een loopstoel/kinderstoel leesboeken en voorleesboeken knutselspullen. alles gekocht met 50% korting bij de kruidvat. Ze krijgt van ons met kerst een zelfgemaakt speelwinkeltje van hout. En daar doe ik dan weer de mini's vd ah bij. En wat dingetjes die ik laatste met 35% extra korting bij ah had gekocht. oa notitieblok met stickers, boodschappentasje.