5 december cadeautjes halen te vroeg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Doorenroosje, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Te vroeg?

1. Echt te vroeg ik heb nog niets

2. Lekker op tijd maar ik heb nog niks

3. Lekker op tijd ik heb al wat dingen

4. Nu pas ik heb alles al binnen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Lekker vroeg ben je erbij! Maar wel slim, ik heb nog niets in huis maar ga volgende maand wel al rond kijken.

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik zat daar toevallig laatst aan te denken. Zoon is ook een paar dgn na Sinterklaas jarig en ik merk nu dat ik tegen speelgoed aanloop die dan niet te krijgen is.
    Buitenspeelgoed ed heb ik nu dus allemaal als extra moeten kopen, dus wil van de week wat van dat soort dingen gaan halen. Kan hij dan wel niet meteen mee spelen maar dat hoeft ook niet.

3. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik ben ook altijd zo vroeg. Nadeel vind ik dan wel dat ik in december wel erg veel heb. maar wel blije kids haha.

4. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik heb ook al wat gekocht. Zo is het financieel beter te doen voor ons daar ik het verspreid koop en dus alleen maar aanbiedingen koop ;)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dan kan je het nog spreiden voor Sint en Kerst. ;)

Ik heb vorig jaar op het boekenfestijn net iets te veel gekocht, dat krijgt zoonlief dan dit jaar ;)

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb nu nog niets maar koop het altijd wel ruim van te voren, ik heb altijd het idee dat alles duurder is rond sinterklaas en kerst

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij hebben boven een grote doos met nieuw speelgoed. Een mooie aanbieding laat ik nooit liggen. Voor Sinterklaas hoef ik bijna nooit echt te shoppen. Het is zo lekker gespreid en ook voor verjaardagen van neefjes en nichtjes vind ik dit erg handig.

8. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Voor sinterklaas heb ik nog niets, maar voor zijn verjaardag wel, die is ook in december. Tja, als het in aanbieding staat en ik weet dat ik dat als cadeau wil geven dan koop ik dat gewoon.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat idee heb ik dus ook.

10. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Tja lekker kopen, ik heb er nog niet echt aangedacht maar wel.in de planning staan dat ik in september wat rond ga kijken. In december ben ik al weer over de 30 weken zwanger en im weet niet hoe ik er dan bij sta met mijn nu al enorme buik op 18 weken

11. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik heb ook al wat dingetjes in huis. Ik koop ook liever ruim op voorhand wat, zo heeft hij in december lekker veel en heb ik niet enorm veel geld in 1 keer moeten uitgeven.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Quinten is ook nog op 5 december jarig, dus wij hebben dan altijd veel kado's nodig, want hij is natuurlijk ook lief en krijgt dus wat van de sint en ook nog voor zijn verjaardag, dus ik begin altijd erg vroeg als ik wat leuks zie neem ik het alvast mee. Afgelopen februari lagen de eerste kado's alweer op zolder klaar :). Afgelopen zaterdag nog wat dingen gekocht en ben eigenlijk wel zo goed als klaar voor december voor hem dus nu alleen nog voor de neefjes en nichtjes en de lootjes. Ik vind het zo'n klap geld als je alles in 1x moet halen ;).
    Dus ik zeg kopen als je nu wat leuks ziet :D

13. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    zelf vind ik het wel wat vroeg om voor 5 december kadootjes te kopen, maar als je toch toevallig wat leuks tegenkomt, waarom niet gelijk meenemen?

14. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.196
    6.608
    113
    In oktober kom je veel grote aanbiedingen tegen, zoals 3=2 voor duplo en lego. Ik ben me nu wel alvast aan het orienteren qua prijzen en in oktober sla ik toe. Eerder heeft ook geen zin, omdat hij nogal vaak wisselt met wat hij leuk vindt. Hoe dichter rond 5 december, hoe groter de kans is dat hij het leuk vindt. Zo voorkom ik ook impulsaankopen.

15. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    De optie "ik heb alles al binnen" in de poll verbaast me.
    Hoeveel kadootjes heb je "nodig" voor sinterklaas?
    Een kadootje per kind plus wat praktische zaken als pyjama, sokken, ondergoed e.d. is toch prima.
    Het uitpakken is voor kinderen vaak het spannendste en leukste.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja hier ook eentje die heel graag het pak van Piet Piraat wil. Maar dat vind je toch niet goedkoper, dus daar wacht ik nog even mee. Hij zeurt er al voor sinds zijn verjaardag eind juni, dus denk wel dat dat gaat blijven :) Hij is zo onder de indruk van de film van Piet Piraat dus als hij er gek van blijft dan krijgt hij de dvd daar nog van.

@ queen: Hier moeten we cadeautjes kijken voor de grootouders aan beide kanten, peter & meter, overgrootmoeder langs m'n man z'n kant, nog een tante van m'n man. Geloof me, het hoeft voor mij ook allemaal niet zoveel maar ze laten niet na. Ben wel al zo ver dat ik het beschikbare bedrag ook niet meer opkoop. Gewoon 1 leuk ding, eventueel een kleurboek erbij en klaar. De rest van het bedrag gaat de spaarrekeningen op.

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Dat is ieder voor zich he? Wij vinden praktische zaken niet echt nodig, dat krijgen ze zoiezo wel (wij hebben immers gekozen voor kinderen en als ze dat nodig hebben ga ik daar niet de Sint voor gebruiken) wij kijken meestal naar wat ze graag willen / nodig hebben en wat we leuk vinden om te geven, wij geven meestal 100/150 euro per kindje uit en dan met de kerst nog eens, gewoon omdat het KAN, maar als dat niet zou kunnen is dat ook prima, maar praktische dingen geven doen wij bv niet aan.

18. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Volgende maand is ze jarig, dus daar ben ik nu voor op zoek.. En dan kijk ik wel weer verder.. Ik denk er nu nog niet eens aan, dus ja.. ik vind het te vroeg! haha:)

19. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Vind ik heel slim opgelost van je. En kinderen mogen ook best wel verwend worden. Daar gaat het mij ook niet om. Maar als ze al zoveel hebben, dan houdt het toch een keer op (voor mij althans).

@Tigermommy, financieel zitten wij heel erg ruim maar dat is juist voor ons een reden om ons zoontje niet zo te verwennen. Ik wil niet dat hij denkt dat alles maar kan.

20. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik vind het juist slim om nu al voor 5 dec te shoppen! zo rond de feestdagen gaan de prijzen giga omhoog en ben je dus veel duurder uit.

zelf hebben wij nog niks, mijn schoonouders vieren het altijd uitgebreid voor de kleinkinderen, met een sint en pieten echt alles erop en eraan. kleine meid snapt het dan nog niet, maar hier geven wij dus wel iets van speelgoed.

Deel Deze Pagina