5 december cadeautjes halen te vroeg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Doorenroosje, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Te vroeg?

1. Echt te vroeg ik heb nog niets

2. Lekker op tijd maar ik heb nog niks

3. Lekker op tijd ik heb al wat dingen

4. Nu pas ik heb alles al binnen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Uhm nou paar keer schoen zetten, mag hij in het weekend 1x en op 5 december, dan komt sinterklaas bij schoonfamilie dus moet daar een kadootje komen, dan komt sint bij mijn familie dus nog een kadootje, dan is hij 5 december jarig dus nog een kadootje, dan nog een kado voor 2 neefjes en 2 nichtjes en nog de kado's voor lootjes trekken, over het algemeen hebben wij al een juttezak vol voor vertrek. Dan heb ik dus een schoonmoeder die altijd net het verkeerde haalt dus ons vraagt om wat te kopen voor verjaardag en sint dus wij hebben best al veel staan :D.

Oja en kleding doe ik niet aan voor verjaardagen of sint, dat heeft hij gewoon nodig dus wordt zo gehaald, tenzij het een speciaal verkleedpak ofzo is, maar dat valt bij mij oom weer niet onder kleding :D

2. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Als wij rond september iets tegen komen nemen we het ook al mee hoor! Alles in 1 keer is wel erg duur!

3. knap

knap Niet meer actief

Lekker op tijd. Als de kinderbijslag in oktober komt dan sla ik ook alvast sint cadeautjes in.

Bij de kruitvat en zo hebben ze vaak leuke dingen voor in de schoen. En ja vind het verstandig eigenlijk om voor uit te kopen.
    Met of na oktober gaan altijd de prijzen om hoog hoe zal dat nu komen juist de sint en kerst komen er dan al bijna aan dan gaan de prijzen om hoog dus september begin oktober vind ik een mooie tijd en augustus ook prima.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    zo te horen heb je alle "feesten" op 1 grote bult. Daar heeft mijn vriendin ook "last" van. Dus al vanaf het begin geven wij een cadeaukaart van een speelgoedwinkel. Die kan ze dan bewaren om b.v in januari of februari nog wat te kopen.

Ben nu nog niet bezig met de cadeautjes, hebben net dit weekend de verjaardagen gevierd, en was al lang blij dat we uiteindelijk geslaagd zijn voor die cadeaus.

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Wij doen weer bv geen schoenkadootjes, alleen maar wat snoepgoed, dus een paar kruidnootjes of een muisje of iets, dat vinden ze prima, alleen de echte kado's op PAKJESavond, vandaar de naam dus..

Dat scheelt wel sommige mensen doen echt al voor een heel bedrag in de schoen, dat doen wij dan weer niet.

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Hier ook geen hele bedragen in de schoen maar wel vaak een klein kadootje, vond ik zelf als kind zijnde ook geweldig ;)

@pluk, ja hij krijgt echt alles in 2 weekenden dus dat is gewoon erg veel dus vandaar dat wij alvast vroeg beginnen ;)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ben eigenlijk tegen schoencadeautjes, maar manlief heeft me 2 jaar geleden weten overhalen om toch iets kleins. Maar iets kleins is een auto'tje van Cars van € 3. En dan maar 1 max 2 keer een schoencadeautje. Met een surprise ei van Cars is hij ook al dolgelukkig. En met een mandarijn ook :)

Hier zetten we de schoen ook maar 1x per week. Maar hier in B komt hij het weekend na Allerheiligen al aan in het Sintpaleis (Sintpaleis) dus een kleine maand op voorhand mag hij dan de schoen zetten. Zijn vorig jaar naar de intocht gaan kijken en hij vond het geweldig! Dit jaar zijn we weer van de partij!

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ja hier echt elke dag en elke dag leren we weer een ander liedje enzo (nouja vorig jaar wilden ze vaak zwarte pieten stijl haha) dan leren ze meteen weer de liedjes goed als ze elke dag moeten zingen haha

Maar vandaar ook keuze voor iets kleins (en ja ook gewoon mandarijn of iets erin of klein speculaasje) want anders word het dure business haha

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier heb ik al regelmatig de vraag gehad om aub de dvd van 'Dag Sinterklaas' op te zetten. :D Daar is hij helemaal gek van.

Vorig jaar de zoektocht gedaan naar een mooie cd met Sinterklaasliedjes, want vaak vind je die oude liedjes nog niet meer.

Oh... ik heb er zo'n zin in!! :D

10. Bri

Bri Niet meer actief

Zo´n beetje half september begin ik cadeautjes te kopen die ik apart hou voor sinterklaas. Meestal hebben we tegen die tijd veel te veel en moeten we gaan doorschuiven naar kerst en dan nog weer naar hun verjaardagen...

Maar nee, ik ben nog niet begonnen en vind het daar nu ook nog wel te vroeg voor.

11. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    +1.

12. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook alvast begonnen. Ik ben 8 november uitgeteld en je weet nooit hoe het loopt.
    Mijn eerste is na 2 wkn opgenomen en heeft 3 wkn in het zoekenhuis gelegen. Dan heb je je hoofd echt niet naar sinterklaaskadootjes staan.

En daarbij komt, ik vindt het gewoon leuk om al dingetjes te verzamelen

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.878
    5.171
    113
    Home
    ja doe ik ook.
    als ik ergens tegen aan loop neem ik het mee.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Liep vanmiddag een speelgoedwinkel in die weg gaat en dus leuke kortingen had. Moest aan dit topic denken dus heb wat gekocht voor 5-12!

Dochter:
    Paraplu van Disney prinsessen.
    Dora mega Bloks bouwblokken.
    Quinny Zapp poppenwagen.

Zoon:
    Cars digitale fotocamera van V-Tech
    2 Siku auto's
    Prentenboek.
    V-tech horloge.

Alles bij elkaar €80. Leuke kortingen dus! Het ligt al op zolder verstopt.

15. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Ik doe het nu nog niet omdat ik mezelf ken ;) Ik ben veel te ongeduldig en zou zeker weten haar al eerder iets geven. Ik wacht dus rustig af tot het zover is. Eerst maar voor haar verjaardag, die komt eerst nog.

Verder moet iedereen dat zelf weten, kan me het wel voorstellen als je nu iets ziet was goedkoop is. Als je kan wachten dan vooral kopen en goed verstoppen :D

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb hier 1 klein boekje van spiderman was maar 1 euro haha.
    vind het altijd wel handig hoor een beetje je kosten spreiden. ben ook al aan het kijken steeds voor goeie lego friends aanbiedingen en als ik ze tegenkom dan haal ik ze. want weet zeker dat het in dec moeilijk aankomen is dat is elk jaar zo.

heir is het trouwens voor kerst hihihi

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb ook al wat dingen hoor...schoencadeautjes voor de oudste en voor de jongste al playmobil 123, was een superaanbieding.

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ga ook al eerder beginnen. Dec, jan, feb. zin dure maanden voor ons. Ik vind het dus prima om alvast de kleine dingetjes in huis te halen.

19. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik zit op dit moment op 8 cadeaus voor december, tegen die tijd ga ik met mijn man kijken wat voor 5 december is en wat voor kerst.
    zijn ook allemaal cadeaus die nu goedkoper zijn of nu nog verkrijgbaar enz.

20. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

maar voor hoeveel kopen jullie dan? En hoeveel kado's?

Deel Deze Pagina