Kopen zelf voor ong 50 euro per kind Van mijn werk nog 12, 50.manliefs werk 15 euro. Ene jaar mijn ouders rond 40 euro ander jaar schoonouders 25 euro Haal ieder jaar altijd een pyama voor beide
Wij hebben thuis een budget van 75 voor Sint en 25 voor Kerst. Maar daarom kopen we het bedrag nog niet op. Als er veel kleinere cadeaus zijn, gaat de rest de spaarrekening op.
Meestal ligt dat hier zo rond de 40 euro per kind (wat de rest van de familie ervoor uitgeeft moeten ze zelf weten zolang het maar 1 cadeau is).
Wij doen 100 per kind. Schoonouders doen 30 per kind, mijn vader doet 75 per kind en mijn zus en zwager doen 50 per kind. Op het werk van mijn man is het ook 15 per kind. Veel te veel dus En moet je nagaan dat onze kinderen in deze maanden ook jarig zijn.
wij hebben niet echt een budget, maar kijken meestal een beetje wat we hebben. nu vooral goedkope cadeaus dus komt nog wat bij.
Hier rond de 100 euro per kind, maar ik kijk eerlijk gezegd meer naar dat ze allebei evenveel cadeaus hebben. Tot afgelopen jaar maakte 1 of 2 cadeaus verschil nog niet zoveel uit, maar ze zijn nu allebei echt bezig met dat ze evenveel hebben van iets. De waarde van geld kennen ze toch nog niet... Ik heb het eerste ook al binnen, ik zag bij het Kruitvat vorige week een spel liggen van Dolfje Weerwolfje. Aangezien Jelle dol is op spelletjes en op Dolfje, kan het haast niet anders dan dat het een schot in de roos is...
Wel te vroeg om er bewust mee bezig te zijn, maar als ik iets zie neem ik het wel mee voor de kids als Sinterklaaskado.