Wij vierden het altijd bij mijn opa en oma Met hele fam van mijn kant...en dan alleen cadeautjes uitpakken Met zijn alle een happie eten enz. Maar geen suprises en gedichtjes Vorig jaar hebben we het niet geviert en dit jaar weet ik eigenlijks niet
Hier in belgie word sinterklaas duidelijk heel anders gevierd! Bij ons is het op 6 december en gewoon de gewente dat de kindjes hun bord zetten (5december voor het slapen gaan) en dat de sint speelgoed en lekkers brengt die nacht. Meestal ook bij de oma's en opa's. Ook zette we regelmatig al zijn schoentje de maand ervoor en dan word hij smorgens verrast met iets kleins. Ik kijk dan ook enorm uit naar de feesten
Ja een bord (gewoon een bord om uit te eten) met een suikerklontje en wortel voor het paard van de sint
hier ook sinterklas viering. mijn schoonfamilie vindt t geweldig geef mij de kerst maar, maar ja wat doe je eraan als niemand kerst viert in je omgeving. nu met nikita is sinterklaas meer van toepassing. maar wij zijn ook verplicht om een gedicht te maken en een suprise. nu hebben wij mijn schoonouders getrokken(doen per stel) en ik heb al zon goede band met ze nu al geen zin in JAK susanne
Waha, zo herkenbaar Susanne! Naja, de eerste kadootjes zijn al in huis, de eerste gedichten al klaar. Ik ben er dit jaar erg vroeg bij.