Wie helpt deze youtube nitwit Wij hebben sinds dit weekend een nieuwe tv. Waar dochter erg blij mee is omdat we nu ook youtube kunnen afspelen op de tv. Nu is mijn vraag of je een filmpje op youtube kan zetten wat je alleen zelf kunt zien? Nu hoor ik iedereen denken: waarom zou je dat willen Mijn dochter zit op hiphop en ik film het nieuwe dansje zodat ze zelf kan oefenen. Nu kijkt ze op mijn mobiel of de tablet, maar veel handiger zou de tv zijn. Dat ik het filmpje upload op youtube en zij het via de tv kan zien. Maar ik wil niet dat het voor iedereen te zien is.
Heb je een samsung telefoon? Dan kun je hem nl afspelen op je tv. rechtstreeks vanaf je telefoon dus zonder een ander programma
Bij de filmpjes op die 3 puntjes duwen, bewerken en op private zetten. Als je inlogt op youtube met je tv kan je het bekijken.
Je kunt wel filmpjes op je eigen youtube account zetten die je kunt afschermen voor alleen jezelf. Hoe het moet.. ik hoop dat iemand anders je daarmee helpt maar ik weet dat het mogelijk is Ik gok bij privacy instellingen?
Op het filmpje gaan staan in je galerij, dan delen en dan heb je linksonder smartview staan. * ik ben er voor het gemak wel even vanuit gegaan dat je ook een samsung tv hebt*
Ik zag even snel dat het via dat stream icoontje kan. Bij de foto's in mn galerij zag ik dat stream icoontje wel en kan dan idd mn tv selecteren. Maar juist bij dat filmpje zie ik geen stream icoontje
Hmm misschien moet ik nog iets instellen daarvoor? Ik heb het gevonden hoe het moet...verbonden met de tv. Op de tv bevestigd maar hij verzend hem niet: bestanden delen niet beschikbaar.