Het is nu ongeveer 5 dagen na m'n eisprong, was soms beetje misselijk en opgeblazen buik (dacht oei....zou het?) toch ben ik vandaag ongi geworden. Hebben meer dames last van een hele korte cyclus?
ooh ja, heb ovu testen gebruikt en deze waren positief, dus waarschijnlijk wel eisprong gehad. Lees namelijk net dat als je een korte cyclus hebt van 21 dagen of korter je dan geen eisprong zou hebben....
Ben je al lang bezig? Ben je al ontpilt? Het kan een innestelingsbloeding zijn.. Het kan een ovulatiebloeding zijn.. Het kan zijn dat je progesteronwaarde te laag is en dat je te snel bloed verliest Het kan zo veel zijn, nog maar ff afwachten hé Succes!
Ben nog maar kort bezig hoor, januari gestopt met de pil, wel ontpilt. Het is ook niet veel bloed wat ik verlies, zaterdag was het roze, toen dacht ik oohhh...mmm...maar dag erna s morgens weer een beetje en vanmorgen ook weer beetje + wat bruinig. Wordt gewoon ongi volgens mij, al was het begin van ongi de voorgaande keren eerst paar dagen beetje bruinig. Ik wacht gewoon af, ik wordt gewoon wat onzeker omdat als je zwanger ben het volgens anderen roze/bruin is en bij mij lijkt het nu te veranderen.. Ben er beetje teveel mee bezig, ook al wil ik het niet en is het nog maar zo kort dat ik gestopt ben met de pil. Dacht toen ik gestopt was, we zien wel hoe het loopt maar dat valt tegen. Bedankt voor je reactie.
hallo allemaal, Ik heb jullie hulp nodig ik heb zelf pcos maar word wel elke maand sinds kort dan gewoon ongie nu moet ik elke week naar de gyn om te kijken wanneer de eisprong er aan komt kan zij dat dan precies zien of hoe gaat dat graag een berichtje op mijn vraag en als de eisprong er aan komt wanneer moet ik dan gemeenschap hebben met mijn partner en kan het dan gelijk raak zijn ook met pcos dankjewel groetjes dounia
hallo allemaal, Ik heb jullie hulp nodig ik heb zelf pcos maar word wel elke maand sinds kort dan gewoon ongie nu moet ik elke week naar de gyn om te kijken wanneer de eisprong er aan komt kan zij dat dan precies zien of hoe gaat dat graag een berichtje op mijn vraag en als de eisprong er aan komt wanneer moet ik dan gemeenschap hebben met mijn partner en kan het dan gelijk raak zijn ook met pcos dankjewel groetjes dounia
3 keer 1 bericht posten? Hmzz Misschien is het trouwens ook beter om als jij vragen hebt, daar zelf een topic voor te openen of het te plaatsen in een topic die over hetzelfde gaat.