Nog hoop ??..

Discussion in 'Zwanger worden' started by liza1991, Feb 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Heee

Ik ben nu 1 jaar bezig om zwanger te worden in dit jaar werkte ik als stewardess dus was vaak op de datum van mijn ei sprong weg. Heb dit jaar 2 X vmk gehad precies in de maanden dat ik toevallig een maand thuis zat. Nu zit ik nog steeds thuis en vorige maand een vmk gehad .

Deze maand leek ik zn duidelijk gevoel te hebben dat ik zwanger was. Testen waren alleen tuurders. Gisteren een Nog gedaan die was iets duidelijker als die andere tuurders. Nou ja sinds 3 dagen heb ik nu bruine afscheiding en dit is begonnen met 3 druppels roze bloed erna alleen bruin slijm. Het wordt wel steeds lichter van kleur. Met veel slijm erbij sorry voor detail. Nu is mijn temp ook nog hoog ik zit denk k op mijn nod of 1 dag ervoor. En net zag ik dat ik allemaal aders op me borsten had lopen. Ik had me met dat bruin al deze maand afgeschreven of is er toch nog hoop ??

2. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Ik denk dat je over een paar dagen weer moet testen. Ik lees vaak dat vrouwen ook duidelijk 'ongesteld' worden terwijl ze zwanger zijn. Daarnaast betekent bruin bloed, oud bloed. Indien het niet gepaard gaat met krampen, is het volgens mij gewoon goed.. Successs!! :)

3. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    snap niks van dat bruin .. lijkt wel uitgedroogde stukjes sorry voor detail kan dat van vorige maand vmk zijn?

4. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    niemand verder?

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je een tijdje bruinverlies had vlak voor nod lijkt me dat een vroege menstruatie, sorry :(

6. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hoi Liza1991,

Ik heb vorig jaar een vak gehad en sindsdien iedere maand een week voor NOD al bruine afscheiding. Uiteindelijk zijn wij in de MMM gegaan (omdat mijn man zijn zaad niet goed was ivm chemo vroeger) en toen kreeg ik bij de tweede IUI Utrogestan. Of dat het wondermiddel was, kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik ben wel zwanger.

Maar bruin kan ook horen bij een zwangerschap dus... TESTEN!!!!!! Ik duim voor je!

Share This Page